ליגת הקיץ ממש מעבר לפינה, מה שאומר לארוז את החטיפים, לעודד את הקבוצה האהובה עליכם ולעלות למגרש עם חבריכם לאוהדי הספורט. יש היום אירועים שפעם היו רק לאירוח פריקים ואספנים קשים, אבל יש גם כאלה שבוחרים באירועים וחוויות קטנים וממוקדים יותר. כנס וירטואלי זה, המכונה קון, היווה נקודת אור עבור האוהדים מאז ביטול מגיפת ה- COVID-19.
למרות התסיסה סביב התכנסויות הגדולות
עדיין יש מחלוקת רבה יותר האם לאפשר אירועי ספורט או לא – יכולת האוהדים מוגבלת כרגע. עם זאת, קבועים נוטים יותר להיות בעד: 51% אומרים שיש לאפשר לאוהדים, 49% נגד. מי שהשתתף בחמישה אירועי ספורט או יותר בשנת 2019 אומר שלא היה צריך לאפשר לאף אדם או אוהד להיכנס לאירוע ספורט.
החוויה המעשית של טרקלין סטלה ארטואה תורמת תרומה נהדרת ליצירת חווית האוהדים שהאוהדים המודרניים רוצים
פגישות וירטואליות – וברכות – נותנות למעריצים הזדמנות לנהל שיחות מעמיקות עם ידוענים, אמנים ובדרנים בסביבה אחת לאחת או בקבוצה. לחלוף על פני הספקים, להזמין בירה, להיכנס למושב האחורי או להיכנס פנימה אין למאוורר שום סיכוי להתחבר למבקרים אחרים באירוע. במקום לחכות למפגש הסלבריטאים האגדי הבא, המשתתפים המקוונים יכולים לשחק משחקים ולתקשר ביניהם באופן מקוון תוך התמקדות תמיד בחוויית האוהדים ובספונסרים. האוהדים פשוט נכנסים לאפליקציה, בוחרים את המשחק המועדף עליהם, בצע את הצעדים כדי להרוויח תגים ולזכות בפרסים הבלעדיים המוצעים על ידי טרקלין סטלה ארטואה וחסותיה, כמו כרטיסים בלעדיים, סחורה בלעדית ועוד. בנוסף ליכולת להביא הרבה אקשן ישירות למסך האוהד הרשום, אנו מציעים להם גם את האפשרות לפתוח תגים בלעדיים, אירועים מיוחדים ותוכן בלעדי למשחקים המועדפים עליהם. אוהדים מאושרים יכולים לחלוק את החוויות החיוביות שלהם בתוך האירוע ומחוצה לו.
לעוד פרטים בנושא של מאווררים לאירוע ניתן לבדוק כאן: idans.co.il
שקול פעילויות המתמקדות באינטראקציה חברתית
כגון משחקים, מדיה חברתית ורשתות חברתיות. האוהדים יכולים לצפות ליותר ממשחק בלבד, אלא גם לאירוע מיוחד עם פרסים מיוחדים ואירועים מיוחדים. הרעיונות שלנו לאוהדי הקידום יהפכו את האירוע הזה לבלתי נשכח!
קרני מפרץ טמפה יארחו "אוהדים לאירוע" בשדה טרופיקנה בשבת
22 באפריל, בין השעות 10: 00-16: 00. האוהדים יכולים להחנות את הרכבים שלהם בחניון מחוץ לאצטדיון כדי לדבר עם הקרניים. נציגי מכירת כרטיסים והירשמו להזדמנות לזכות בכרטיסים למשחק הביתי של קרני נגד ניו יורק ינקי ב -23 באפריל.
דגלים וכרזות נהדרים לפרסום בקנה מידה גדול
אבל אם אתם צריכים לקבל את המילה בהליכה אחת אחת, אתה יכול גם להשתמש בידיים בהתאמה אישית – על אוהדים. ניתן לבחור ולעצב תבניות על ידי אוהדי יד כדי לארגן קמפיינים לצדקה או אירועי חברה. בהתאם לאירוע או לאירוע, אנו יכולים לעגל את ידי האוהדים עם מגוון צבעים, לוגואים, כרזות, דגלים וחפצים אחרים. אנו נושאים דגלים לאירועים הקשורים לספורט המסייעים לך לעודד את עצמך, נותנים לך הקלה מהחום ועוד ועוד.
בין אם אתה רץ לצוות האהוב עליך באפריל או לעודד את עצמך, היד המותאמת אישית שלך שומרת עליך נחמד ויפה אני עם אוהדים. אוהדינו המקופלים בהתאמה אישית מאפשרים לאוהדים להראות את רוח הצוות שלהם גם כאשר הם חשים בשב רוח.
תופתעו עד כמה המוצר שלנו יעיל להפליא בקירור האוויר באירועים בחוץ. מקררי ספוט זמניים AC מושלמים לקרר את אירוע האוהלים שלך ביום קיץ חם.
לא רק האוהדים צריכים להתרשם
אלא גם נותני החסות מעריכים את חווית האוהדים שאנו יכולים להציע. תמיד יהיו הפעלות חסות, ואירועי מעריצים וירטואליים אינם יוצאים מן הכלל. הפיתרון שלנו מאפשר לך להבטיח שהספונסרים שלך לא רק יתמכו באירוע שלך, אלא גם שלספונסר שלך אכפת מהאוהדים שלך ומהחוויה שאתה יכול לספק.
אם אוהדים חשובים ואתם רוצים להגביר את המודעות
הנאמנות וההכנסות, חשוב ליצור חווית אוהדים שמעודדת את המשתתפים לחזור לעוד. הבן את ההוצאות של המעריצים שלך: חברות רבות מזמינות את הלקוחות המובילים שלהן לאירועים שלהם מכיוון שהן מתרשמות מהם, מה שמגביר את המכירות. האוהדים רוצים ומוציאים כסף כדי להפוך אותם ללקוחות החשובים ביותר למציגים, ואם אתה מבין את ההוצאות שלהם, אתה יכול להיות יעיל יותר במאמצי השיווק שלך.
בעוד שחלק מהאוהדים די מעצבנים
רוב עשרת האוהדים השונים שפגשתי חזרו ליותר מאירוע אחד בשנתיים האחרונות. המשמעות היא שאם תשאיר רק אדם אחד באירוע, יהיו לך עוד שישה אוהדים נאמנים באירוע הבא שלך. המעריצים הללו אמנם לא מפסיקים לחזור (36% השתתפו בחמישה כנסים או יותר בשנים האחרונות), אך אינך רוצה לשמור דבר מהלקוחות הנאמנים ביותר שלך. אוהדי פרסום, חשוב לשמור על קור רוח בקהל ובמקביל להשאיר רושם טוב על האורחים.