איך טוענים רכב חשמלי

אם כבר קניתם מכונית חשמלית השנה או שאתם חושבים לרכוש מכונית, הנה כמה עובדות שיעזרו לכם לתבוע את המכונית החשמלית או זיכוי המס. הבה נבחן מהי מכונית חשמלית, מה מתאים למכונית ואילו תמריצים נוספים עשויים להיות. אם אתה מבולבל, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום המס לפני הקנייה, אך אם אתה קונה רכבים חשמליים במשך שנים או חושב שאתה עומד לקנות כזה ולבקש זיכויי מס, עליך לדעת זאת כדי לתבוע אותם. לפני שאתה קונה רכב חשמלי, מלא את טופס 8936 ושלח אותו לשירות המס בארה"ב (IRS) במדינת מגוריך.

אין טופס מס הכנסה מיוחד עבור זיכוי זה, אך אתה יכול לתבוע אותו אם תכלול אותו בדוח המס שלך עבור שנת הרכישה או כל שנת מס אחרת.

אם אתה רוכש רכב חשמלי לצרכים עסקיים, ייתכן שהוא זכאי לזיכוי זה ויתבע על דוח המס שלך לשנת הרכישה.
לעוד פרטים אודות איך טוענים רכב חשמלי ועמדת טעינה לרכב חשמלי יש לבקר באתר evcar.co.il

אתה יכול לתבוע זיכוי זה בדוח המס שלך לשנת השירות הניתן

אך ייתכן שיהיה עליך להגיש דוח מס מתוקן כדי להיות זכאי. הערה: זיכוי זה זמין רק לרכבים שנרכשו בשנת המס ולא למכוניות חשמליות מושכרות. לא ניתן להקל על מס רכבים חשמליים שקנו לפני יותר משלוש שנים אם רכשתם מכונית חדשה בלבד. רכבים חשמליים למטרות עסקיות והרכב עדיין מותר בניכוי מס, עליך לבקש ולדרוש אשראי תוך 30 יום מרגע הרכישה. בואו נתחיל עם העובדה שכל הרכבים הזמינים כיום חייבים להיות חשמליים בסוללה (בניגוד להיברידי פלאגין) ולא להיות מושכרים כרכבים חדשים. אם אתה קונה מכונית חשמלית או רכב שטח בעתיד, עליך לבדוק אם אתה יכול לקבל את זיכוי המס ולשקול תחילה את המודל והספק קיבולת הסוללה של קאראס.

אם אתה שוכר רכב חשמלי, חברת הסוכנות או הליסינג מחזיקה ברכב והיא זכאית לזיכוי המס. אם אתה קונה את המכונית החשמלית ומעביר את התואר לבן משפחה, הוא יכול לתבוע את הזיכוי.

גם כאן יכולות להיות תוכניות תמריצים ממלכתיות ואחרות

החלות על רכישת רכב חשמלי משומש, כגון זיכויי מס ותמריצים לרכבים חשמליים. המחירים הגבוהים לעיתים קרובות של כלי רכב חשמליים יכולים להיות מקוזזים על ידי זיכויי מס ותמריצים אחרים בחוקי המס הממלכתיים והמקומיים. מדינות מסוימות, כמו קולורדו, מציעות גם תמריצים לרכבים חשמליים חלופיים – כולל דלקים, כולל תקעים. קולורדו, למשל, מציעה הטבות מיסוי של עד 2,500 דולר עבור משלמי המסים שרוצים לקנות מכונית חשמלית תוספת מוסמכת, ומספקת תמריצי מיסים של עד 3000 דולר לרכבים חשמליים מוסמכים, הכוללים מכוניות הממירות חשמל לבנזין. קולורדו, למשל, מציעה תמריץ של 1,100 דולר לכל רכב דלק חלופי (כולל רכב חשמלי תוסף).

משלמי המס שקונים רכב חשמלי, ספציפית רכב עם תוסף, זכאים לזיכוי. ניכוי זה יקל על אנשים עם רכבים חשמליים לתבוע את הריבית על הלוואת הרכב.

ניתן להטעין רכבים חשמליים היברידיים (PHEV) באמצעות חיבור למקור חשמל חיצוני או על ידי טעינת הסוללות שלהם

כלי רכב חשמליים היברידיים משתמשים בבלמים מתחדשים להפעלת מנועיהם ומופעלים באמצעות חשמל או בנזין. מכוניות היברידיות פלאג-אין המונעות על ידי מנוע חשמלי ונטענות על ידי מנוע בנזין הן סוללות חשמליות.

לדוגמא, רכב עשוי להיות כשיר אם מדובר ברכב היברידי חשמל או תקע המופעל באמצעות סוללות למשך חמש קילוואט לפחות. זיכויי המס הממלכתיים נעים בין 2500 ל -5,000 דולר לרכבים חשמליים מוסמכים השואבים אנרגיה מסוללות.

בעיקרון, קונים עם סוללה גדולה יותר יכולים לתבוע זיכוי מס של עד 2,500 דולר לקילוואט שעה, או 5,000 דולר לשנה. קליפורניה, למשל, מציעה זיכויי מס עבור משלמי המס שקונים רכב חשמלי חדש. מהם היתרונות ברכישת מכונית חשמלית לחלוטין וכמה?

זיכוי המס של מס הכנסה נע בין 2500 ל -5,000 דולר לקילו וואט לשלם המסים שקונים רכב מזכה בכל שנה

הזיכוי נועד לעודד רכישה של רכב היברידי חשמלי או תוסף. אתה יכול לקנות תקע חשמל או תקע חשמל – במכוניות היברידיות בשנת 2010, ואתה יכול להיות זכאי לזיכוי מס בגין רכישת רכב חשמלי חדש (EV).

זיכוי המס על רכבים חלופיים ניתן לתבוע רק לאחר כניסתו לשירות של רכב תא דלק מוסמך וניתן לתבוע אותו רק על ידי הרוכש המקורי של הרכב

הבעלים הרשום הראשון של רכב חשמלי הוא היחיד שיכול לבקש את זיכוי המס הפדרלי. לא ניתן להעביר זיכוי מס לרכבים חשמליים מהבעלים המקוריים. זה לא חל על מי שפשוט קונה מכוניות חשמליות כדי למכור אותן מחדש.

דילוג לתוכן