איך לבחור לוכד עכברים?

נסביר כיצד לבחור את הפיתיון הטוב ביותר למלכודת העכברים שלך ולפתות אותו באמצעות אחת משלושת המלכודות הנפוצות. ישנם סוגים רבים ושונים של מלכודות עכברים, כולל מלכודות לחולדות, עכברים, ציפורים ובעלי חיים קטנים אחרים, כמו גם לבני אדם.

אחת השיטות הנפוצות ביותר להיפטר מעכברים היא מלכודת מרובה – המלכודת החיה. מלכודות מרובות נוטות להיות יקרות יותר ממלכודות אחרות, אך הריגת עכברים היא גישה אנושית יותר.

אם אתה רוצה להרוג עכבר

אתה צריך להוציא ממנו הרבה מהמלכודת, או לפחות את הצוואר. בבחירת שיטת מלכודת העכברים והפיתיון הטובה ביותר, יש לקחת בחשבון האם הפיתיון נמצא בתוך התא או מחוצה לו. עכבר שנכנס למלכודת מוצא את דלתו סגורה בזמן שהוא נמצא בתא, והוא לא ייפתח שוב עד שתשחרר את העכבר הלכוד. כאשר העכבר נכנס לתאים ומנסה לעבור לפיתיון, הוא נהרג על ידי הסתרה או הרג של מלכודות הצמדה, אך אינך צריך להתמודד עם מכרסם מת.
למידע נוסף בנושא של לוכד עכברים כדאי לבקר באתר hilitcake.com

הזמן הנוסף הנדרש להתמודדות עם עכברים חיים מתקזז על ידי שימוש בלוחית דבק לראות נמוכה ומספר מלכודות עכבר

מלכודות דבק יכולות לעזור בהפחתת האוכלוסייה, אם כי סוגים אחרים של הדברת מכרסמים צריכים להוסיף אותם מכיוון שעכברים נמנעים מדבק.

אם ברצונך ללמוד הכל על אופן העלמת עכברים

המשך לקרוא לקבלת מדריך מפורט או לחץ כאן כדי לקפוץ לקטגוריה המומלצת של מלכודות העכברים הטובות ביותר. אני מקווה שתוכלו להשתמש במידע זה כדי לבחור את המלכודת הטובה ביותר עבור העכברים שנכנסים כרגע לביתכם. עליכם לנסות פיתיון ופתרונות שונים כדי למצוא את הפיתרון היעיל ביותר לבעיית העכבר שלכם, כמו גם את הפיתרון החסכוני ביותר.

אם ישנם עכברים רבים, השימוש במגוון פיתיונות למלכודות עכברים שונות יציע מבחר רחב. קחו בחשבון שאחת האפשרויות שהוזכרו לעיל היא פיתיון העכברים הטוב ביותר לתפוס עכברים.

בחירת הפיתיון הטוב ביותר מלכודת עכברים היא פשוטה למדי – אך ישנם כמה טיפים וטריקים שהציעו אנשים שניסו זאת.

לפני שאתה צולל בכוח לבחירת פיתיון העכברים הטוב ביותר

עליך להבין עד כמה עכברים חכמים, ערמומיים ואינסטינקטיביים. זכור שבעוד שמלכודות עכברים יעילות, הן עושות יותר מסתם לתפוס עכברים – אתה רוצה לעשות הכל כדי להערים על יצורים קטנים אלה. אתה לא תופס עכבר במלכודת חולדות – ולא תופס חולדות במלכודת עכבר – אלא תופס עכברים במלכודת חולדות.

כאמור קודם

עכברים הם די אינטליגנטים, והם – אתה יכול לזהות מלכודת ולנסות להניח את הפיתיון כדי להימנע מלהיתפס. זו לא בעיה יוצאת דופן, אך אם קל למצוא את פיתיון מלכודת העכבר, תוכלו להשלים את התפיסה. ברגע שאתה מתחיל להשתמש בפיתיון ותופס עכבר, הוא נעלם – העכברים גירשו אותו.

דרך יעילה לתפוס עכבר היא למקם את המלכודת ישירות בנתיב העכבר וללכוד אותה במקום ספציפי.

זה אומר שעליך למקם את מלכודת העכברים באזור בו עכברים נפוצים ולהשתמש בפיתיון הנכון

לכל פיתיון יש את היתרונות והחסרונות שלו, והניסיון להבין מה בדיוק הפיתיון הטוב ביותר עבור מלכודות העכברים שלך יכול להיות קשה אם לא תשיג את התוצאות הרצויות. כשבוחרים את סוג הפיתיון של העכבר, חפשו ביס אוכל בריח חזק שמפתה עכברים למלכודת. מכיוון שלעכברים יש חוש ריח חזק, חשוב לבחור בפיתיון עם ריח חזק, מכיוון שאתה רוצה לתפוס עכברים ביעילות.

אם אתה מתוסכל כאשר עכברים גונבים לך את הפיתיון

בניית מלכודת העכברים שלך פותרת בעיה זו. אם אתה משתמש בפיתיון שמושך את המלכודת בעזרת העכבר, עליך לוודא שהפיתיון מחובר להדק. כיצד פועלות מלכודות עכברים: במלכודות עכבר יש סורגי סריג המוחזקים למניעת בריחה.

אם מלכודת העכברים שלך לא מטפלת בבעיה שלך ואתה לא רוצה להתמודד עם הכעס

הכאוס והגועל הקשורים למלכודות עכברים, עליך להתקשר למומחה לבקרת p. התקשר למומחה שיסלק בבטחה את בעיית העכבר והם יראו לך כיצד להשאיר את העכברים בחוץ בצורה הטובה ביותר.

עדיף קל מאוד להשתמש בקלדת עכברים

פשוט צובטים סט ומורחים וסוחטים כמות קטנה של חמאת בוטנים כדי ללכוד את העכבר, להרוג אותו ולזרוק את המכרסם לפח. תחנות לפיתיון בעכברים טובות מאוד אם רוצים להיפטר ממזיקים בעכברים עם רעל. רוב העכברים נופלים בצורה הטובה ביותר כאשר משתמשים בפיתיון דביק כמו בוטנים וחמאה.

דילוג לתוכן