איך למצוא מוצרי חשמל זולים

מכירת יום הזיכרון של סמסונג מתקיימת כעת, ותוכלו לחסוך הרבה במכשירי סמסונג, כולל מכונות כביסה, מייבשים, מקררים, מדיחי כלים ושואבי אבק. מוצרי חשמל הם קטגוריה פופולרית, כאשר קמעונאים מציעים כמה מההנחות הטובות ביותר שתוכלו למצוא בכל ימות השנה. כשאתה קונה מדיח כלים, מקרר, כיריים, מכונת כביסה או מייבש, הסתכל על עונת המכירות שלפניך, קנה אחד ושכח מאחרת. גילינו שרכישת מספר מכשירים בו זמנית וקבלת כולם בו זמנית יכולה לחסוך לך הרבה מאוד, במיוחד אם אתה מתכנן לקנות אחד מהם. בנוסף, חנות הציוד המקומית שלך מציעה מסחר בציוד בתוכניות עבור רוכשי ציוד, כך שלא תצטרך להיות בשוק ציוד חדש.

כשאתה קונה מכשירי חשמל חדשים לבית שלך

עליך להשתמש בטיפים אלה כדי לקבל הנחה של 50% ומעלה. אם התקציב שלך מוגבל ולא אכפת לך לצוד, מאמר זה מספק רשימה של ההנחות הטובות ביותר שיש בחנות הציוד המקומית שלך. אם תשגיחו על החודשים בעת הקניות, תוכלו לחסוך מאות דולרים, אך אם אתם יודעים היכן לחפש ולקנות ומוכנים לנצל את הזמן כדי לחקור הנחות טובות, תוכלו למצוא אותם עבור חלק קטן מהעלות שלהם. .

אם יש לך מכשיר בראש

יידע אותם אילו מכשירים אתה קונה והם יעזרו לך למצוא את המוצר הנכון במחיר הנכון. תרצה לחפש סוחרי ציוד משומש ולראות אם יש הנחות לרכישת ציוד משומש ועדיין עובד. פשוט התקשר לחנות הציוד המשומש המקומי שלך ובדוק אם הם יקנו את הציוד שלך עבורך.

בדוק ביקורות ביקורות וביקורות

כדי לראות מה קונים אחרים חושבים והאם אנשים מוכרים מכשירים מסוגים אחרים. כשאתה חושב על רכישת מכשיר משומש, עיין בביקורות על המכשירים והוראות הרכישה באמזון, eBay ובחנויות מקוונות אחרות. בדוק אם אתה יכול לבחור את המכשיר הטוב ביותר לאורח החיים שלך. בדוק אתרים אחרים כמו אמזון, סקירת המכשירים של אמזון ומדריך הקונים כדי לראות מה אנשים אוהבים ומה הם אוהבים בסוג המכשירים האחרים שהם מוכרים.

כדי להשיג עסקה, חפש דרכים עוד יותר להשיג כסף עבור המכשירים שלך על ידי קנייה. כיצד תוכלו למכור מכשירי חשמל משומשים ומכשירים ישנים תמורת כסף, להחזיר מקום בבית או למוסך או להרוויח כסף באמצעות מקרר ישן?

אם אתה יודע שבמקום יש הרבה ציוד משומש או משופץ

זה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך באותה עת. מעצב הבית העודף הוא משרד מכירות רשמי של עלית מכשיר, המציע מכשירי חשמל במחירים מוזלים. בסט ביי וסירס יש חנויות אאוטלט שמוכרות מוצרים זולים. לקמעונאים הגדולים הללו יש תערוכות ציוד גדולות, אך אינן נושאות את כל הציוד שתוכלו להזמין באופן מקוון דרך אתרים אלה.

אם אתה רוצה לרהט את המטבח שלך בזול

אתה צריך להסתכל על דגמים מדורגים. הזמן הטוב ביותר לרכוש מכשירי חשמל הוא כאשר דגמים חדשים כגון מכונות כביסה, מייבשים ומדיחי כלים מושקים בספטמבר ובאוקטובר. אם אתם בשוק למכונת כביסה / מייבש / מדיח כלים, ספטמבר או אוקטובר הם בדרך כלל הזמן הטוב ביותר למצוא מבצעים. הם ימכרו רק מספר מוגבל של מכשירים חדשים מינואר עד אמצע פברואר, אך בדרך כלל לא הרבה יותר זמן מכך.

הדבר הטוב ביותר

הוא שתמיד יש לך אפשרות לקנות מכשירים משומשים בכמויות גדולות, כגון מקררים משומשים, כיריים משומשות ולעיתים מכונות כביסה ומייבשים משומשים. מכשירים אלה קלים לשימוש וזולים בהרבה מקנייה בתפזורת, אך הם גם יקרים בהרבה מכיריים או מדיח כלים משומשים.

 
למידע מורחב בנושא של לאתר של אאוטלט 54 מוצרי חשמל יד שנייה ניתן לבדוק ב- outlet54.com

דילוג לתוכן