איך לשדר מיניות

כמה מחלות המועברות במגע מיני כגון זיבה, כלמידיה, HIV ועגבת יכולות לעבור במהלך ההריון והלידה מאם נגועה לתינוקה. מחלות המועברות במגע מיני רבות כולל עגבת, הפטיטיס B, HIV, כלמידיה, זיבה, הרפס ו-HPV יכולות לעבור מאם לילד במהלך ההריון והלידה.

מחלות המועברות במגע מיני כגון HIV והפטיטיס יכולות להיות מועברות באמצעות מגע עם דם נגוע

למשל, כאשר לשותפים מיניים יש פצעים פתוחים או כאשר אנשים חולקים מחטים. מחלות טפיליות המועברות במגע מיני כמו כיני הערווה יכולות להתפשט באמצעות מגע אישי קרוב משיער הערווה של אדם אחד למשנהו, והן יכולות להיות מועברות גם דרך מצעים או ביגוד הנצמד לשיער הערווה של אדם. מחלות מין מועברות בעיקר מינית כולל מין אוראלי.

מחלות אחרות המועברות במגע מיני

כגון הרפס, יכולות להתפשט ישירות מהעור לעור, כגון על ידי מין אוראלי, אנאלי או נרתיקי; מחלות מין יכולות להיות מועברות מאיברי המין של אדם אחד לפה או לגרון של אדם אחר; ולהיפך. במקרים מסוימים, אדם יכול לקבל STI באמצעות מגע ישיר עם נוזל המכיל חיידקים או וירוסים.

אתה יכול גם לקבל טריכומוניאזיס ממגע עם חפצים לחים או לחים כגון מגבות

בגדים רטובים או מושבי אסלה, אם כי הוא לרוב מועבר במגע מיני, אם כי מחלות מין אחרות כמו כלמידיה, זיבה, הרפס ועגבת גם כן. להפוך אנשים שנפגעו ממצבים אלה לפגיעים יותר לזיהומי HIV.

כלמידיה, מחלת המין השכיחה ביותר, יכולה להופיע הן בגברים והן בנשים ועלולה לגרום להפרשות חריגות מאיברי המין, לתחושת צריבה בעת מתן שתן, להפרשות מפי הטבעת ולדימום.

עם זאת

אפילו מחלות מין ללא תסמינים עלולות להזיק או להתפשט לאנשים אחרים. ספקי שירותי בריאות יכולים לאבחן את רוב המחלות המועברות במגע מיני באמצעות בדיקת שתן או דם. אתה יכול להיבדק במרפאה של רופא או במרפאה לבריאות מינית למחלות המועברות במגע מיני, ובמקרה שאין תסמינים, הרופא שלך עשוי להמליץ על בדיקת STD.

אם יש לך HIV ואין לך עומס נגיפי שלא מזוהה, זיהומים לא מטופלים המועברים במגע מיני יכולים להגביר את הסבירות להעברה של HIV לבן זוג מיני.

חשוב מאוד שאתה ובן זוגך המיני תקבלו טיפול יעיל במחלות המועברות במגע מיני לפני החזרה למין

אם לא יטופל, הזיהום ימשיך להדביק את גופך ותוכל להעביר אותו לשותפים המיניים שלך. אם טופלת במחלת מין, חשוב ליידע את בן/בת הזוג המיני כדי שיוכלו להיבדק ולטפל גם כן.

אם אתה פעיל מינית

בדיקה למחלות המועברות במגע מיני הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להגן על הבריאות שלך. למד עוד על הסוגים השונים של מחלות מין, הסימפטומים שלהם, הבדיקות ואפשרויות הטיפול וכיצד למנוע אותם. מכיוון שלאנשים רבים בשלבים המוקדמים של מחלות המועברות במגע מיני (STIs) או זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) אין תסמינים, בדיקה לאיתור מחלות מין חשובה למניעת סיבוכים.

מחלות המועברות במגע מיני (STDs) או זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) הן זיהומים המועברים מינית מאדם אחד למשנהו

מחלות מין ממין אוראלי אינן דרכי ההעברה היחידות של מחלות מין. אורגניזמים (חיידקים, וירוסים או טפילים) הגורמים למחלות המועברות במגע מיני יכולים לעבור מאדם לאדם דרך דם, זרע, נוזלי נרתיק ונוזלי גוף אחרים.

אין תרופה למחלות המועברות במגע מיני הנגרמות על ידי וירוסים

אך לעיתים קרובות תרופות יכולות לעזור בתסמינים ולהפחית את הסיכון להפצת הזיהום. הפחיתו את הסיכויים שלכם להידבק ב-HIV על ידי מניעה ושליטה במחלות אחרות המועברות במגע מיני, אבל גם אם אתם מטופלים ב-ART והעומס הנגיפי שלכם לא מזוהה, זה לא ימנע מכם להידבק במחלות מין אחרות כמו זיבה, כלמידיה או עגבת.

ייעוץ לזוגיות וחיי מין בריאים

באמצעות ריקוד, שיר, סרט ואמנות לאנשים בכל גיל, ללא חוסר דיוק של מילון.

הערה על פורנוגרפיה

במבט ראשון, הדבר הכי קיצוני בתעשיית הפורנוגרפיה הוא לא המין עצמו, או הכסף שהיא מרוויחה, אלא העובדה שהוא פונה רק לקשת החזותית. ועדיין, פורנוגרפיה היא טכנולוגיה של חושים, טכנולוגיה שנועדה להפיק את המרב ממשהו – מיניות גברית – שבמקרה הטוב, ניתן היה לראות ולשמוע רק. טכנולוגיית ההעתקה לא חייבת להוות מכשול לביצוע נכון. וטכנולוגיית ההעתקה היא בדיוק מהי פורנוגרפיה.

באשר לתרבות הפורנו המוקפת שלנו, אנו מוקפים במסרים אינסופיים על מין אשר מחזקים סטריאוטיפים ופנטזיות מסוימות, או שאנו מוקפים בדימויים ובתמונות של אנשים לא כפי שהם, אלא כפי שאנו רוצים שהם היו – באופן טבעי, מושכים, שריריים, מוכשרים היטב. או, אפשר לומר, התמונות שם כדי לגרום לנו להרגיש טוב יותר לגבי המיניות שלנו. בין אם עסקינן בדימויים של תרבות, אומה, הטרוסקסואל או נשי (או שניהם), פורנוגרפיה היא הטכנולוגיה של הגוף הגברי.
לעוד מידע על איך לשדר מיניות באפשרותך לבקר ב-

מדוע אנו מאמינים שתמונות של הגוף הגברי הם איכשהו מושא מחקר מתאים הוא מעבר לי. זה לא יכול לשקף את אופי התרבות שלנו, שאין לה הרבה מה לומר על חיי המין האמיתיים של גברים: מה אנחנו עושים בפרטיות של חדרי השינה שלנו, מה אנחנו עושים לבד, מה קורה באמצע הלילה ב- שעות אחרי שהלכנו לישון, באילו חברים גברים אנחנו פוגשים כשאנחנו יוצאים לשחק, או אילו סוגי מוזיקה נוצרים לגוף גבר, או למה גברים עושים או לא עושים סרטים, יש להם בתי קולנוע ואולמות משלהם, הבעלים של המדיה שאנו מאזינים לה, או הבעלים של חלק מתעשיית הקולנוע שפונה רק לגברים.

רוב הגברים אינם פעילים מינית; חלקם כן, אבל רובם לא. בחברה שבה יש יותר הטרוסקסואלים מאשר הומוסקסואלים, קשה להאמין שהמיניות הגברית היחידה היא "דבר שהוא דבר", "משהו שאתה צריך להיות". זו הסיבה שאני חוזר לפורנו כטכנולוגיה, כי זו טכנולוגיה שמשחזרת את הגוף, והגוף הוא בעצמו טכנולוגיה מעניינת. זו הסיבה שאני מבלה יותר זמן בדיבור על איך ולמה נוצרת פורנוגרפיה מאשר על פורנוגרפיה עצמה.

תעשיית הפורנו היא עסק. ברוב התחומים, לא רק במין, הדבר הראשון שאנו שמים לב אליו ב"עסק" הוא הכסף. סקס, עבור כולם, הוא תעשייה: אנשים הולכים לבית הספר, מקבלים בו תארים, אנשים מפוטרים מעבודתם בגלל שהם נכנסים או יוצאים מהמיטה עם יותר מדי להט. אנשים קונים מוצרים או שירותים או בתים ודברים אחרים, כדי לקבל או להימנע, ויש עסקים כמעט לכל דבר. מהי פורנוגרפיה, מעל הכל, הוא עסק ומיזם פיננסי.

כמובן, אף אחד לא מצפה מפורנוגרפים לעשות את זה נכון, בלשון המעטה. הם בעניין של סקס, בסדר, אבל הם בעניין של סקס בדרכים שרבים מאיתנו חושבים על "סקס" ובדרכים שמעטים מאיתנו חושבים על מין. למה אפשר לצפות, כשהאובייקט הוא המיניות הגברית עצמה?

מצד שני, אנחנו כמובן מצפים ודורשים מכל תעשייה אחרת לעשות את זה נכון. פורנוגרפים מתאבלים על אחת כמה וכמה מכיוון שברמה חשובה כלשהי, עבור רבים מאיתנו, מה שהם עושים זה

ייעוץ לזוגיות וחיי מין בריאים

דילוג לתוכן