האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות

משכנתאות יכולות להיות מוצר מורכב, ולכן טוב שיהיה ביד מתווך שיעזור לכם להבין את ההבדל בין הצעות וריביות מסוימות, ואת ההשלכות של בחירת משכנתא אחת על פני אחרת. מתווך משכנתאות יעזור לכם להבין את שיעור הריבית, עלות הסגירה ופרטים נוספים של כל הצעה על מנת למצוא את ההלוואה הטובה ביותר. אתה יכול להתקשר לסוכן משכנתאות שעובד עם מלווים מרובים כדי לעזור ללווים לזהות את ההלוואות והתעריפים הטובים ביותר מתוך מגוון רחב של תוכניות הלוואות. מתווך משכנתאות טוב יהיה הבנה בדרישות של מלווי משכנתאות שונים, מה שיכול לפשט מאוד את תהליך הגשת הבקשה ולחסוך לכם זמן.

לרוב מלווי המשכנתאות יש מתווכים משלהם שממליצים על המוצרים שלהם

כך שתוכל לדבר עם הבנק או חברת הבנייה שלך. שוב, כמה מתווכים יהיו מוכנים לדבר איתך אם משכנתא מהמלווה הזה נראית כמו עסקה טובה, גם אם הם לא יכולים לעזור לך להגיש בקשה להלוואה. המתווך יכול לעזור לך לקבוע את סכום ההלוואה שאתה זכאי לו, אך אין זה תלוי בו להחליט כמה אתה צריך ללוות או אילו תעריפים ותנאים מקובלים עליך. לסיכום, מתווכי משכנתאות יכולים להיות אופציה טובה אם אתם רוכשים משכנתא, אבל כדאי תמיד להשוות את התעריפים והשירותים שלהם עם התעריפים והשירותים של הבנק המקומי ושל איגוד האשראי שלכם כדי להיות בטוח.

בניגוד לסניפי בנק מקומיים

שיכולים לתת לך רק משכנתאות (ושיעורי משכנתא) מתוך חבילת המוצרים של סניף הבנק המקומי שלהם, לסוכני משכנתאות יש גישה למלווים רבים ושונים. כיום, מתווכים עושים יותר מאשר לרשום משכנתאות במחיר גבוה, אז אולי כדאי לבדוק מה הם מציעים. מתווך יכול גם לעזור לזרז את תהליך הבקשה שלך על ידי הכנה נאותה והפנייתך למשכנתא שסביר להניח שתתקבל. מתווך טוב יידע אילו מלווים צפויים לקבל אותך ויעזור לך להימנע מלהגיש בקשה לעסק שספק אם תקבל (מה שעלול להשפיע לרעה על בקשות עתידיות).
למידע נוסף על יועץ משכנתאות והאם כדאי לקחת יועץ משכנתאות ניתן לגלוש לאתר icon-m.co.il

מתווך משכנתאות עשוי להיות גם בחירה חכמה אם אין לך זמן למצוא משכנתא בעצמך (מה שהכרחי בהתחשב במספר המלווים והריבית המשתנים) או שאתה צריך להבטיח שהבקשה שלך תטופל במהירות

יתרון נוסף של שימוש במתווך הוא שהוא או היא יכולים לקבל ריבית משכנתא טובה יותר ממה שאתה יכול לקבל בעצמך. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש במתווך הוא שהם יכולים למצוא לעתים קרובות מלווים שמוכנים לקבל לווים עם אשראי גרוע, הכנסה שאינה W2 ומצבים פיננסיים ייחודיים אחרים. אם תיצור קשר עם מתווך, ייתכן שתגלה שיש לך חווית הלוואות מותאמת יותר, והוא יוכל למצוא פתרון לבעיה שלך, בין אם מדובר במקדמה נמוכה, היסטוריית אשראי מוגבלת או רצון להגביל את עלויות העסקאות ו/או להימנע מכך. ביטוח משכנתא.

אם בקשת המשכנתא שלך נתקלת בבעיות, כגון מקדמה נמוכה או ציון אשראי גרוע, מתווך יכול לעזור לך. המתווך עשוי לאפשר לכם להגיש בקשה למספר משכנתאות בזמן קצר – מהלך חכם מבחינת ניקוד האשראי.

אתה יכול לחסוך זמן באמצעות מתווך משכנתאות; זה יכול לקחת שעות

כדי להגיש בקשה לאישור מראש עם מלווים שונים, כך שיש תגובה נגד כאשר נרשמים להלוואה ומבטיחים שהעסקה תישאר מקוונת. לאחר שהחלטתם על ההלוואה והמלווה המתאימים לכם ביותר, מתווך המשכנתאות שלכם יעבוד עם מחלקת החיתום של הבנקים, סוכן הסגירה (בדרך כלל חברת האחזקות) וסוכן הנדל"ן שלכם כדי להבטיח שהעסקה תעבור בצורה חלקה, עד עד יום הסגירה. המתווך שלך יאסוף את התיעוד שלך, ישלח את כל השאלות שלך ויעבוד עם המלווה שתבחר כדי לעבד את ההלוואה שלך במהירות וביעילות.

בקשת משכנתא יכולה להיראות כמו תהליך אישי ופולשני ביותר

ולכן חשוב למצוא מתווך מנוסה שאתה מרגיש איתו בנוח ובהתבסס על האינטרסים שלך. כדי לקבל את הטוב משני העולמות, קבל הצעות אשראי לפחות ממתווך ומבנק אחד בעת רכישת משכנתא כדי לראות מי מהם יכול להציע לך את העסקה הטובה ביותר. עם גישה למגוון רחב של מוצרי משכנתא, המתווך מסוגל להציע לכם תמורה מקסימלית מבחינת ריביות, החזרים ומוצרי הלוואות.

כמו כן

בניגוד לסוכני הלוואות שעובדים עבור בנקים ספציפיים, למתווכי משכנתאות יש גישה למגוון רחב יותר של מוצרי משכנתא, מה שאומר ריביות טובות יותר ללווים. חלק מהמלווים, כמו First Direct, אינם עובדים עם ברוקרים ומציעים משכנתאות ישירות ללווים בלבד. מבחינת מקומות עבודה, מתווכים במשכנתאות מציעים ללקוחות מגוון רחב יותר של מלווים, כולל מוסדות פחות מוכרים שיכולים להציע תנאים טובים יותר מאשר בנקים ידועים. חסכון בכסף ללא עלויות נסתרות מתווכי משכנתאות מציעים מספר רב של הלוואות ממלווים ולכן הם מסוגלים להציע כמה מהשיעורים הטובים ביותר בשוק, ולעתים קרובות מפחיתים את העלות הכוללת של ההלוואות ללקוחות.

המלווים הישירים כוללים בנקים גדולים (כגון וולס פארגו)

איגודי אשראי וחברות משכנתאות המתמחות בהלוואות לבית (כגון קוויקן). מתווך משכנתאות: מתווך הוא מתווך שעוזר לך למצוא את המלווה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. תפקידו של מתווך משכנתאות הוא להתאים לך את המלווה הטוב ביותר למצבך הכלכלי. למתווכי משכנתאות יש בדרך כלל רשת רחבה יותר של מלווים איתם הם עובדים, כך שהם באמת יכולים להתמודד עם סוגי ההלוואות שאתה ככל הנראה זכאי להן ואיזו ריבית אתה יכול לקבל.

בעוד מתווכים יכולים לגבות מאות פאונד עבור ייעוץ משכנתאות

החדשות הטובות לבעלי בתים הן שחלקם בחינם. ישנם יועצי משכנתאות שגובים עמלה קבועה מראש (הממוצע ב-2017 היה 400 פסו), בעוד שאחרים גובים עמלה מהבנק או המלווה שנותנים את ההלוואה.

דילוג לתוכן