החנות האחת שלך לחידושים האחרונים בשיווק אשליות

הקדמה: במשך שנים, שיווק באשליות היה סוד השמור ביותר.  אתה יכול למצוא את כל מה שאתה צריך לדעת על כך שהנוכחות המקוונת שלך תיראה נהדר. אתה יכול לחקור את הדרכים השונות לשווק את האתר שלך, לראות כיצד להשיג יותר תנועה מהמודעות שלך, ואפילו לגלות כיצד לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. משם, קל להתחיל ליצור אשליות מדהימות לאתר או לבלוג שלך – ולראות תוצאות בעולם האמיתי!

מדריך לאשליות וכיצד הן יכולות לשפר את חייך

האופי ההזוי של הכסף

אשליה של כוח הכסף

אשליה של כסף כמאגר של ערך.

 טבעו האשלייתי של הזמן

האשליה שהזמן הוא ליניארי

4מסקנה: אשליות, כסף ואשליית הנצח

המקור המקיף ביותר ברשת לאשליות פיננסיות.

אשליות כלכליות הן דרכי חשיבה שגורמות להראות כאילו דברים הולכים בכיוון הנכון, כשלמעשה ייתכן שהם הולכים בכיוון הלא נכון. אשליות יכולות להיות על כסף, עבודה, מערכות יחסים או כל דבר אחר.
אמן אשליות הוא מומחה ביצירת אלמנטים בלתי מוסברים

אשליות כלכליות מסבירות מה קורה.

האשליות הכלכליות הנפוצות ביותר הן אלו לגבי מחירים, שכר ורווחים. אשליות אלו מובילות אנשים לחשוב שדברים משתפרים עבור כולם, כאשר למעשה הם עשויים להיות גרועים יותר עבור אנשים מסוימים וטובים יותר עבור אחרים. אשליות יכולות להתעורר גם לגבי הכלכלה בכללותה – לפעמים אנשים חושבים שהכל יישאר אותו דבר לא משנה מה יקרה, כשזה לא תמיד נכון.

אשליות כלכליות: איך הן פועלות.

כשאתה מאמין בכלכלה הזויה, סביר להניח שתעשה גם כמה דברים מטומטמים אחרים – כמו להוציא יותר כסף ממה שיש לנו בפועל כי אנחנו חושבים שהוא ייכנס לכיס שלנו (או להוציא פחות כסף כי אנחנו חושבים שזה ייכנס לשלנו כיסים). דרך חשיבה זו נקראת "רציונליזציה כלכלית". זה סוג של אשליה שמובילה אותנו להאמין שאנחנו יכולים לפתור כל בעיה על ידי נקיטת פעולה – גם אם אין ראיות התומכות באמונה זו.

אשליות כלכליות: מה זה אומר עבורך.

 

לאשליות כלכליות יכולות להיות השלכות רבות על אנשים – חלקן אולי לא נראות רעות בהתחלה, אבל באמת עלולות לדפוק את החיים שלך בטווח הארוך אם לא יטופלו. לדוגמה, אם אתה מאמין שלהיות עשיר פירושו להיות מסוגל לעשות מה שאתה רוצה מבלי לדאוג לשום דבר אחר – אז אתה עלול להיות מאוד נוח ומצליח אבל תפספס את כל ההזדמנויות שיש לחיים להציע כי אתה מתמקד להרוויח יותר כסף במקום לעשות משהו חשוב עם הזמן והאנרגיה שלך!

 

איך להתחיל עם אשליות פיננסיות.

אשליות כלכליות הן אמונות המתקיימות לגבי הכלכלה והמערכות הפיננסיות. אשליות אלו עלולות להזיק לכלכלתנו ולרווחתנו הכללית.

התחל ללמוד על אשליות פיננסיות עכשיו.

 

אם אתה רוצה להתחיל ללמוד על אשליות כלכליות, עדיף להתחיל וללמוד עליהן לעומק. בחלק זה, נסקור כמה מהאמונות הפיננסיות האשליות הנפוצות ביותר וכיצד הן יכולות להשפיע על הארנק שלך ועל חייך. אנו גם נספק כמה משאבים שיעזרו לך ללמוד יותר על אמונות אלו וכיצד להילחם נגדן.

התחל עם אשליות פיננסיות.

ברגע שאתה יודע על אשליות כלכליות, חשוב להתחיל לחיות בגבולות שלהם. המשמעות היא להבין שכסף לא תמיד משקף את מה שאנחנו חושבים שהוא עושה – במיוחד כשמדובר בהרגלי ההוצאות שלנו. כדי לעזור לקבל החלטות טובות יותר עם הכסף שלנו, עלינו להיפטר מכל האשליות הפיננסיות שמעכבות אותנו כבר שנים. בנוסף, על ידי נכונות עם עצמנו ועם אחרים, נוכל להתחיל לשחרר עוד כסף כדי שנוכל לחיות חיים מאושרים יותר מבלי להזדקק לחשיבה כלכלית אשליה).

כיצד להשתמש באשליות כלכליות.

כאשר אתה משתמש באשליות כלכליות, אתה יכול להשיג את המטרות שלך על ידי שכנע את עצמך שכסף הוא שורש כל הרוע. לאחר מכן תוכל להשתמש באמונה זו כדי לתמרן את הכספים שלך ולשפר את חייך. לדוגמה, אולי תשכנעו את עצמכם שאין לכם מספיק כסף כדי לצאת לחופשה, אבל באמצעות אשליות פיננסיות תוכלו עדיין ליהנות מטיול יוקרתי. באופן דומה, אתה עשוי לשכנע

סיכום

המקור המקיף ביותר ברשת לאשליות פיננסיות, יכול לעזור לך להשיג את המטרות הפיננסיות שלך. על ידי התחלה עם אשליות כלכליות, אתה יכול לשפר את חייך במספר דרכים. בנוסף מספק שפע של מידע על אשליות פיננסיות שיכול לעזור לך ללמוד עוד על איך להשתמש בהן כדי להגשים את החלומות שלך.