חמש תרופות סבתא מומלצות לכאב ראש

בחירת תרופות בחירת התרופות לטיפול בהתקפי מיגרנה צריכה להיות מותאמת לצרכי המטופל ותלויה במידה רבה במאפייני ההתקף, כגון חומרת כאב הראש, תדירות, נכות, תסמינים נלווים וזמן שִׂיא.
למידע נוסף בנושא של חמש תרופות סבתא מומלצות לכאב ראש ותרופות סבתא לכאב ראש כדאי לבדוק כאן: trufotsavta.co.il

מצב זה נפוץ יותר כאשר אנשים הסובלים מכאבי ראש כרוניים או מיגרנות נוטלים תרופות ללא מרשם יותר מפעמיים בשבוע

אך אפילו כאבי ראש מתח מזדמנים יכולים להפיק תועלת מגישה מקיפה יותר. את רוב כאבי הראש ניתן לטפל בבית או למנוע באמצעים פשוטים, כגון מנוחה ושינה, קומפרסים קרים או חמים, מאזן מים וכמה תרופות ללא מרשם. עם זאת, אם יש לך כאב ראש חמור, אנא פנה לרופא. ישנן סיבות רבות לכאבי ראש, כולל כמה בעיות הקשורות ליתר לחץ דם.

כאבי ראש של שימוש בסמים יכולים להתבטא ככאבי ראש מתח יומיומיים או התקפי מיגרנה

הימנע משימוש בטריפטנים יותר מעשרה ימים בחודש. כאבי ראש יכולים לנבוע משימוש יתר במשככי כאבים המשמשים לטיפול בכאבי ראש, כולל שימוש בטריפטנים למיגרנות. כדי להימנע מכך, אין להשתמש בטריפטנים באופן קבוע במשך יותר מעשרה ימים בחודש (או שווה)3. כמו כן, מומלץ לא לקחת אקמול ו-NSAIDs לכאבי ראש במשך יותר מ-15 ימים בחודש.3 רוב ההמלצות ממליצות שלא. להשתמש בקודאין ובאופיואידים אחרים לטיפול במיגרנות או כאבי ראש ראשוניים אחרים עקב התדירות הגבוהה של כאבי ראש הקשורים לשימוש יתר בתרופות אלו. אזהרה לשיכוך כאב. בעוד שתרופות כגון אדוויל, מוטרין או טיילנול עשויות להיות מועילות בטווח הקצר, אין לרשום אותן יותר מפעמיים עד שלוש פעמים בשבוע לכאבי ראש.

אם תרופות אלו ניתנות בתדירות גבוהה יותר במשך מספר שבועות

הן עלולות להחמיר את כאב הראש (הנקרא כאב ראש חוזר). נטילת משככי כאבים יותר מפעמיים בשבוע במשך מספר שבועות עלולה לגרום לסוג זה של כאב ראש. כאב ראש לאחר פגיעת ראש. כאב ראש מתרחש לעתים קרובות לאחר פגיעת ראש. עם זאת, לפעמים כאב יכול להופיע במשך שבועות או חודשים לאחר הפציעה.

אבל כמה כאבי ראש בגיל מבוגר יכולים להעיד על מצב רפואי הרבה יותר חמור

תרופות – תרופות מסוימות, כגון אמצעי מניעה דרך הפה (גלולות למניעת הריון), תרופות לאסטמה וחומרים ממריצים (כולל תרופות רבות המשמשות לטיפול בהפרעות קשב וריכוז [ADHD]) עלולות לעיתים לגרום למיגרנות.

אם אתה נוטל לעתים קרובות תרופות קצרות טווח עבור כאבי ראש או תסמינים אחרים

אנא שוחח על הפניה למומחה כאבי ראש עם הרופא שלך, אשר יכול לקבוע טיפולים שעשויים לסייע בהקלה על תסמינים ושינויים באורח החיים או בהתנהגות שלך. במקביל להפחית את התלות בתרופות חירום. למרות שתרופות ביתיות ותרופות ללא מרשם יכולות לעזור להקל על כאבי ראש, Devine ממליץ לפנות לרופא כדי לקבוע ולטפל בגורם הבסיסי לכאבי ראש חוזרים ונשנים. עם זאת, כאבי ראש מסוימים חמורים מכדי להחלים בעצמם, במיוחד אם הם מתרחשים לעתים קרובות או גורמים לכאבים עזים.

כאשר ילד או נער עם כאב ראש נוטלים משככי כאבים לעתים קרובות מדי

כאב הראש עלול להיות תכוף וכואב יותר. עם זאת, כאבי ראש מתרחשים רק ב-50% מהמקרים ויכולים להיות קלים. כאב ראש מקבץ כואב ומופיע בצברים או "מקבצים", בעוד שמיגרנה היא סוג בינוני עד חמור של כאב ראש.

בעוד שתרופות רבות מכוונות להקלה על תסמיני כאבי ראש

ישנם גם מספר טיפולים טבעיים יעילים. בין אם זה הבוס המיקרו-ניהול שלך או רק הזמן שלך בחודש, התרופות הביתיות הטבעיות הללו לכאבי ראש יכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר. לדוגמה, טכניקות הרפיה, אקופרסורה או קומפרסים חמים הם כולם תרופות ביתיות שיכולות לעזור בניהול תסמיני כאבי ראש ולתת קצת הקלה. ישנן תרופות ביתיות טבעיות אחרות לנסות לכאבי ראש עזים.

לדוגמה

יותר מדי או מעט מדי שינה עלולה לעורר מיגרנות, אבל שגרה יומית קבועה יותר יכולה לעזור עם כאבי ראש מדי פעם. שינה מספקת חוסר שינה עלול להזיק לבריאותכם במובנים רבים ואף לגרום לכאבי ראש אצל אנשים מסוימים. חוסר שינה יכול לעורר כאבי ראש או לעורר התקף מיגרנה, וחוסר שינה כרוני שנגרם על ידי דום נשימה בשינה יכול לעורר גם כאבי ראש. למעשה, אחד הגורמים השכיחים ביותר הוא שינה מועטה מדי.

ודא שאתה מקבל את אישור הרופא שלך לפני נטילת תרופות כלשהן, כולל תרופות צמחיות. אנשים המעוניינים להשתמש בדיקור סיני למיגרנות צריכים למצוא רופא מורשה לטיפול.

"לכאב ראש עם כאב קורן שמתחיל באזור אחד ומתפשט לאחר

כמו מיגרנה, ניתן למרוח קומפרסים קרים על מקום הכאב", אומר מייקל דיווין, MD, מתמחה ורופא גריאטר ב- Devine Concierge Medicine, מרפאה לטיפול ראשוני בפילדלפיה. הפחת כאב עם דחיסה קרה. קומפרס קר יכול לעזור להקל על תסמיני כאבי ראש. הפעלת חום יכולה לעזור להקל על כאבי ראש מתח או להקל על הכאב במהלך התקף מיגרנה, על פי Mayo Clinic. זה אולי נשמע סותר, אבל אתה יכול להמשיך את טיפול החום (או להחליף אותו) על ידי מריחת קומפרס קר על המצח.

מכיוון שכאבי ראש מתרחשים לפעמים בעצבים בחלק האחורי של הצוואר

נסה לדחוס את השרירים בבסיס הגולגולת. השתמש ביד השנייה שלך כדי ללחוץ על נקודת LI-4 במעגל חזק וללא כאבים במשך 5 דקות כדי להקל על כאב הראש. אתה יכול להפחית מיגרנות וכאבי ראש על ידי עיסוי נקודת הלחץ "V" בין האגודל והאצבע. טכניקה בה מחדירים מחט ארוכה לעור על מנת לעורר נקודות טריגר בכל הגוף, המסייעות במניעת מיגרנות וכאבי ראש תכופים במתח.

 

דילוג לתוכן