חנות למוצרים לעיצוב הבית

אם תרצו לדעת עוד על האופן שבו מונדורו יכולה לעזור לכם לעצב, לעצב ולייצר ריהוט ומוצרי עיצוב נהדרים לבית, אל תהססי לפנות אלי, אניטה. אם לא הייתה לך הזדמנות לבקר בחנות שלנו, אנא עשה זאת. אנו מקווים שתיהנו מהעיצובים החדשניים המוצגים באתר שלנו ותמצאו משהו בלתי צפוי לביתכם או כמתנה. התשוקה שלנו לחללים איכותיים בעבודת יד ומעוצבים באומנות הביאה לאוסף גדול של רהיטים, ריהוט לבית ואביזרים הזמינים בבוטיק המקוון שלנו.

בין אם אתם מרהטים חדר בביתכם, מעצבים חלל משרדי, או הופכים סביבה מסחרית למסעדה או מסעדה, אנו יודעים שעיצוב מחושב היטב עוסק באיזון.

בין אם אתה צריך לקשט את הבית החדש שלך מלמעלה למטה

או פשוט לשפץ את חדר השינה או הסלון שלך, יש לנו סגנון ביתי כדי להשיג מטרה זו. מבטא ביתי יכול להשפיע רבות על המראה של הבית שלך. בחר מבטאים דקורטיביים ואביזרים מעניינים לבית כדי ליצור מראה ייחודי. ניתן למצוא באינטרנט או בחנויות רהיטים, טפטים, קישוטי חלונות, אביזרים לבית וכו'.

חללי פנים כפריים ומודרניים של הבית הם באופנה

אבל אתה יכול למצוא רהיטים ואביזרים לבית לכל דבר, החל מוינטג' ועד מודרני. אלה המחפשים להשקיע בפריטים אותנטיים ומקוריים יזכו לתוצאות נהדרות בחנות המקוונת הזו לעיצוב הבית היוקרתי להפליא. הירשם להטבות At Home Insider כדי לקבל הנחות מיוחדות ומידע על מוצרים חדשים והנחות.

בחנות המקוונת שלנו

כל המוצרים מסווגים ביעילות, מה שמקל על הלקוחות שלנו לרכוש את כל מה שהם צריכים מספק אחד לעיצוב הבית. קמעונאים וקמעונאים מקוונים רבים רוכשים פריטי עיצוב לבית מסיטונאים. עסקים רבים מוכרים רק חפצי בית בכמויות גדולות; הם יפתחו ויקנו מוצרים וימכרו אותם למשווקים או לחנויות מקוונות. אם אתם אוהבים את עיצובי עיצוב הבית שמציעה החברה, יכול להיות קשה למצוא את אותו מוצר במקום אחר.

H&M Home מוכרת מגוון פריטים במחירים נוחים לחדר השינה

הסלון, האמבטיה ועוד. עיקר תשומת הלב מופנית לסכו"ם ולסטים הביתיים שנבחרו בקפידה, אך באתר יש גם פריטים בודדים וטפטים נשלפים אופנתיים. מלא בפריטים נעימים, אקלקטי וייחודי, החנות המקוונת מציעה מבחר מיוחד של מוצרים איכותיים בעבודת יד לכל פינה בבית. מכיסאות בעבודת יד ועד קרמיקה אלגנטית בהדפסת תלת מימד, לפי בקשה, כדאי לבדוק (או לפחות לפתוח את הכרטיסייה) את הסחורה האקלקטית בקמעונאים מקוונים אלה.

האסתטיקה הזו משולבת עם אוסף שנבחר בקפידה של כלי שולחן אקלקטי

תכשיטים ואביזרים, שנעשו בעבודת יד על ידי אומנים מרחבי העולם. החנות מציגה קולקציות מעצבים של Justina Blakeney Home ו-Jungalow מהסטודיו שלה בלוס אנג'לס, כמו גם אוסף שנקבע בקפידה של מוצרים יצירתיים, מלאי חיים ועכשוויים מרחבי העולם. JUNE Home Supplies היא החנות שלי למתנות, כלי בית קטנים ופריטים פונקציונליים שנראים נחמדים, פשוטים ונקיים.

קטלוג העיצוב והריהוט המקוון שלנו כולל מגוון רחב של פריטים אסתטיים ממעצבים מובילים בתעשיית עיצוב הבית

בנוסף לאוסף המדהים שלנו של פריטי עיצוב הבית, אתה יכול לקנות מבחר מדהים של אביזרי אמבטיה Burke Decors. בדקו את ערכות המצעים היפות שלנו והשלימו אותן בחיפוש אחר כריות וציפיות, או צרו שכבות טקסטורות עם שמיכות פוך וכיסויי פוך.

זוהי חנות מקוונת לעיצוב הבית עם אוסף שנקבע בקפידה של סחר הוגן ברמה עולמית ועיצוב בית בר קיימא

אמנות מקורית, מתנות ייחודיות וריהוט ייחודי. Kwambio מציעה תכשיטים ותכשיטים באיכות גבוהה, שנוצרו על ידי מעצבים מובילים ומודפסים בתלת מימד לפי דרישה.

לעתים קרובות אתה יכול למצוא פריטים וסגנונות דומים בחנויות זולות יותר אם אתה רוצה לעשות מחקר רציני

וחנויות לעיצוב הבית ובוטיקים של מעצבים בבעלות מעצבים הם בדיוק הקמעונאים שזקוקים מאוד לקונים כרגע, בין אם זה קניות ברשתות חברתיות או הזמנה באינטרנט. אם אתם מחפשים לפתוח חנות מקוונת או חנות קמעונאית, אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפניהם של רוב האנשים הוא לדעת היכן לקנות פריטי עיצוב לבית עבור החנות המקוונת או החנות הקמעונאית שלהם. אם אתם מעוניינים לרכוש ריהוט לבית או ריהוט לבית מאסיה (סין וויאטנם), נשמח לשוחח אתכם כדי לראות כיצד נוכל לעזור לכם.

חנות הבית

היא סלון לעיצוב, שיפוץ ודקורציה מקומי ומשפחתי המתמחה במוצרי מעצבים, ריהוט וריהוט לבית, ריהוט מטבחים וחדרי רחצה, ריצוף, אינסטלציה ותאורה, אפשרויות מדף שונות ועוד, שיפוץ ו הַתקָנָה. שירותים, ואנחנו גם מספקים לאנשי מקצוע בתעשייה את המוצרים שהם צריכים ברחבי מטרופולין דאלאס / מטרופלקס. אנו מספקים סביבה נטולת דאגות שבה אתה יכול לראות את כל מה שאתה צריך כדי להחיות את העיצוב, השיפוץ וקישוט הפרויקט שלך.
למידע מורחב בנושא של קלמנטינה – מוצרים לעיצוב הבית וחנות למוצרים לעיצוב הבית מומלץ לבדוק כאן: klemantina-home.com

עיין בטיפים האלה כדי לגלות כמה קל לעדכן את סגנון הבית שלך. למרבה המזל, ל-Target יש את כל מה שאתה צריך כשאתה מעצב או משפץ את הבית שלך.

רוב החנויות הקמעונאיות או המקוונות אינן יכולות לאחסן כמויות גדולות של מוצר או עיצוב

רוב הרהיטים הגדולים והכבדים ופריטים בעלי צורה מוזרה מועברים באמצעות משאיות. כל שאר הפריטים נשלחים עד פתח ביתך באמצעות שירות שליחים קטן כגון UPS או FedEx. סיטונאי בית ידאגו גם לכל הפורמליות ביבוא סחורה.

HomeGoods

חברת בת של TJ Maxx ומרשלס, מספקת לחנויות שלה סחורות כגון מצעים, ריהוט לבית, שטיחים, רהיטים וקישוטים, והכל במחירים נמוכים. Lowes היא חנות נוספת לריהוט הבית שמוכרת מוצרי נוי לבית. Kohls היא חנות כלבו שמוכרת מגוון מוצרים לעיצוב הבית של מותגים כמו Food Network, Sonoma וסקוט ליווינג. Hayneedle היא חנות מקוונת לעיצוב הבית וריהוט עם מגוון רחב של מוצרים לקישוט החלל החיצוני שלך.

להום דיפו יש יותר מ-2,200 חנויות ומציעה תמחור תואם

מכירות מיוחדות וסדנאות עשה זאת בעצמך. אתה יכול למצוא את H&M Home ביותר מ-350 נקודות מכירה נבחרות של H&M וב-16 חנויות עצמאיות. At Home היא רשת חנויות שבסיסה בטקסס, המפעילה יותר מ-200 חנויות ב-40 מדינות.

Habitat for Humanity ReStore

היא חנות מוצרים משומשים שמוכרת ציוד לבית, רהיטים ומכשירי חשמל. הגישה המתחשבת של TRNK לאיסוף חפצי בית גורמת לכך שהכל מתאורה ועד עיצוב, חפצים ורהיטים נבחר בקפידה ובאיכות הגבוהה ביותר. כשהם מטיילים בעולם, The Citizenry משתפת פעולה עם יצרנים מקומיים כדי ליצור פריטי עיצוב עכשוויים באיכות גבוהה, כולל רהיטים, טקסטיל, מנורות ותפאורה שאינם מגוונים. עם זאת, הם יעצבו וייצרו משהו חדש בהתבסס על כישוריהם של יצרנים ומגמות עיצוב הבית.

דילוג לתוכן