טיפול ברטיבות בקיר

כיצד לתקן עובש בקיר הוא דאגה נפוצה עבור בעלי בתים רבים, במיוחד אם אתם גרים באזור לח וסביר להניח שיש לכם בעיית רטיבות. כל מה שמפריע לזרימת האוויר בביתכם יגרום להצטברות לחות ויכול לגרום לחות לברוח. עובש וטחב משגשגים בתנאים לחים, ולכן חשוב לשמור על לחות גבוהה. הם גורמים נזק לבריאות הבית ולעובש, אשר בתורו יכול לגרום לבעיות בבריאות ובריאות הרכוש שלך.

למידע נוסף אודות טיפול ברטיבות בקיר יש לגשת לאתר http://or-in.co.il/

מעיל עמיד למים יוצר מחסום בין מי גשמים ללחות ומונע כניסת לחות לדפנות ביתך

מחסום זה מונע מחלחול דרך לחות באמצעות פעולת נימים ובכך מגן על הלבנה העובדת מפני נזק נוסף הנגרם כתוצאה מלחות עולה. כדי למנוע נזילה, יש צורך בשכבת איטום חיצונית על הקירות החיצוניים. סדקים בטיט מאפשרים למי גשמים לחדור לקיר, אך הם נשארים בחוץ עד שהם יכולים לעבור דרך הקיר הפנימי. הגברת הלחות על הקירות הפנימיים גורמת לנזק נוסף, המשפיע על הקירות החיצוניים כמו גם על עובש ועובש.

סדקים מספקים דרך ישירה לחדירת לחות לקיר, כך שהציפוי לא יאטום או יגשר על הסדקים ויגרום נזק נוסף.

שכבת הבנייה העמידה למים היא 6 ס"מ בחוץ ומתחת לאדמה, ובדרך כלל מותקן בבית מסלול הוכחה לח (DPC) כדי למנוע לחות מהרצפה לעלות דרך הקיר. למרבה הצער, בעיות רבות מתעוררות באיטום במהלך העונה וגורמות לבעיות באביב ובקיץ.

אם הלחות במרתף לא נגרמת על ידי נזילות או בעיות ביוב

אלא מעיבוי, יש לך מזל, כי בדרך כלל הרבה יותר קל וזול לפתור את הבעיות האלה. אם אתה מקפיד על הטיפים שלעיל לשכור חברה עמידה בלחות כדי לפתור את הבעיה, אין לך בעיות נוספות עם לחות. לקבלת מידע נוסף על אופן הטיפול בלחות עולה עם קרם הגהה לח, עיין במדריך שלנו לקורסי הזרקת הוכחה לחה.

במדריך זה תלמד כיצד לשלוט על עובש בקירות וכיצד לעצור את צמיחת העובש בחלק הפנימי של הקיר

אם אתה מבחין בעודף לחות או סדקים עמוקים בקירות שלך, התייעץ עם מומחה למניעת קירות לחים. כדי להבהיר את הסיבות לקירות לחים, יש לברר האם הטיח והקירות הפנימיים תקינים.

אם אינך רואה לחות לחה או מפוזרת, עדיף לבדוק היכן הקיר מרגיש לח ורטוב, החל מהרהיטים בחלק האחורי של הארון ועד לאזורים בהם הצבע בפנים מתקלף או הופך אבקתי .

על מנת להצביע טוב יותר על לחות עולה

חשוב לקבוע האם הבנייה אכן לחה, ולא רק טיח או טפט. אזורים כהים על הקיר יכולים להרגיש כמו אזורים לחים, אך אזורים לחים על הקיר הם בדרך כלל תוצאה של חדירת סדקים וסדקים לחים, אליהם נכנסים מים מבחוץ מבחוץ. אם לחות יש סימן גאות ושפל על הקיר, היא יכולה להיגרם על ידי לחות עולה, כגון חדירת צינור לח או דולף או גג פגום, או אם יש לה סימני רטיבות על חלון או מסגרת חלון דולפים. ככל הנראה בעיה בגג ו / או במערכת הגג. לדוגמא, אם לחות יש סימן גאות ושפל על הקירות, יתכן שהיא נגרמה באופן חלקי או באופן זהה לגידול – בכתם המים הלחים והיבשים בקיר יבש.

כדי לוודא שאתה בוחר באפשרות הנכונה, עליך לברר אם הלחות מגיעה מבחוץ או שבאמת יש עיבוי לחות בקירות הקרירים של המרתף. זה אפשרי, אך בבניין עם לחות נמוכה, כמו למשל בית רב-משפחתי, זה בדרך כלל לא אפשרי.

כאשר קיים מהלך עמיד בפני רטיבות

אנשים רבים עוברים לקורסים עמידים בפני לחות כימית המוזרקים לקירות כדי למנוע עליית לחות מעל רמה מסוימת. טיפול זה מומלץ רק לבניינים עם לחות גבוהה, כמו למשל בית דירות. עליכם לבחור בטיפול בהזרקה רטובה, מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר להגביר לחות מאשר טיפול יבש.

אמנם ניתן להשתמש בשיטה זו

כדי לפתור בעיה של דליפת קיר, אך ישנם כמה נהלים שניתן להשתמש בהם לתיקון קיר לח. כפי שהוזכר להלן, ניתן גם להשתמש במערכת קיר גבס כמו זו שלמעלה על גבי פוסט זה כדי למנוע עליית לחות, המאפשרת תיקון מהיר יותר של הקירות המושפעים. למערכת זו יכולת לייבש קירות לחים ואז להחליף את הקירות לטיפול ברטיבות על הקירות הפנימיים כמו גם על הקירות החיצוניים של הבניין.

דילוג לתוכן