טיפים לניקוי ספות

בפוסט זה אשתף כמה טיפים טובים לניקוי הספה שלכם וסיבה טובה להזמין מנקה ריפודים מקצועי. טיפים ועצות מעשיות אלו יגרמו לספה שלכם להראות חדשה במשך שנים רבות, החל מניקוי כתמים קטנים וכלה בניקוי עמוק שלם. אני אראה לך כיצד לנקות וליישם את הטיפול הנכון בכדי לשמור על הספה טובה לכל השנים הבאות.

כדי להיפטר מכתמים קטנים על ספת המיקרופייבר שלך, כסה אותם לפני שתצטרך לנקות אותם היטב. כך ניתן להשתמש באלכוהול משפשף לניקוי הכתם הקטן בגב הספה וניקוי עמוק של הפנים בשני צעדים פשוטים.

ראשית יש לנגב את הכתם בחלקים שווים עם תמיסת מים וחומץ ואז לנגב אותו בזהירות עם מטלית מיקרופייבר

השתמש במנקה שוב ושוב ונקה את החלקים של הספה שלך שזקוקים לניקוי בעזרת החלק הנקי של הבד. D מנקה את ספת העור בבד מיקרופייבר לפני שהיא קולטת לכלוך, אך משתמש במטלית חדשה בלבד ומבטיח שהיא נקייה לחלוטין.

לפני שתבקש שירות ניקוי ריפודים

עליך לבצע את הטיפים הפשוטים הבאים להסרת הבד מהרהיטים שלך. לפני שתתחיל לנקות את הספה שלך, חשוב לדעת איזה סוג בד אתה משתמש לאחסון ובאיזה קוד אתה משתמש כדי להתחיל לנקות. השתמש בתמיסת הניקוי על כל הספה וודא שהמנקה לא יפגע בבד כלשהו. כדי להתחיל באחת מהשיטות המפורטות להלן, קרא את המדריך שלנו למקומות הנפוצים ביותר שנמצאים בדרך כלל בתחתית כריות הספה וחלקי ריהוט נסתרים, כגון מתחת לספה.

השתמש במטלית מיקרופייבר ונגב שאריות מלוכלכות

אך השתמש רק בבד חדש וודא שהוא נקי לחלוטין. ראשית נגבו את הכתם בתמיסת מים וחומץ בחלקים שווים ואז נקו את כל הספה במים, חומץ ומגבת לתינוק. ריססו את עור הספה קלות והכתמי את הכתמים ברגע שתבחין בכך ואז נגב אותו בזהירות עם הבד בו השתמשת. כל שעליך לעשות הוא להשתמש באותו בד כמו זה שניגבת איתו את כל הספה, ולשטוף בעדינות או לשפשף את הכתמים.

סודה לשתייה לא חותכת אותה כאן

אבל אם אתה זקוק למשהו חזק יותר, אתה יכול להכין פתרון ניקוי מסודה לשתיה ומעט ניקוי שטיחים וליישם את אותו התהליך. אם יש לך כתם, הסר את הכתם הנקי בעזרת מטלית נקייה ופתרון ניקוי המתאים לבדי ספה. כשיש לך את הכתם ואין כתם אתה צריך לנסות שואב אדים המיועד לרהיטים כמו תרסיס או שואב אבק או אפילו מייבש. עם זאת, אם אין חומרי ניקוי אדים, יתכן שתזדקקו לכוח אדם מעט יותר בכדי לקרצף בידיים או להשתמש בכיסא קרצוף טוב ולשפשף אותו כמיטב יכולתכם.

השתמש בטיפול מראש

כדי להסיר כתמים קשים ולכלוך מוטבע כמו שבבי עץ, חול, לכלוך ואפילו לכלוך מהרצפה והסר. שואבי ריפוד מוסמכים ואז מסירים את פתרון הניקוי בעזרת שואבי אבק מיוחדים הלוכדים לכלוך, אבק ואלרגנים באוויר בביתכם לפני שאתם עוזבים את הרהיטים. לפני שתתחיל לנקות את הספה או הכיסא, עליך לחפש הוראות ניקוי מיוחדות על שלט היצרן. אולי אין הוראות, או אולי אתה רק רוצה להיזהר מאוד בכל מה שקשור לניקוי הספה שלך. קראו את הטיפים שלנו לניקוי ספות וטיפים לניקוי ספות ושמרו על ניקיון כך שתוכלו להירגע בשלום.

ריכזנו טיפים אלה שיעזרו לך לנקות סוגים שונים של ריפודים, בין אם אתה מנקה את בד הספה שלך או את ספת העור. אם ספות העור שלכם אינן עשויות נובוק או אנילין, תוכלו להכין פתרון ניקוי פשוט מחפצים ביתיים נפוצים.

אם יש לך ספה עמידה למים

אתה יכול להתנהג ולהשתמש במנקה אדים כדי לנקות כתמים ולכלוך בבטחה. כדי לנקות ספות עור, חיוני להשתמש באותו פתרון ניקוי כמו רהיטים מרופדים אחרים, בין אם מדובר במנקה עור ספציפי המומלץ על ידי היצרן ובין אם לאו. אם ניתן להסיר את הציפית, זו הדרך הקלה ביותר לנקות את כריות הספה, מכיוון שהתליון מציין שהן ניתנות לכביסה במכונה.

אם אין מספיק שאיבת אבק וניקוי כתמים לבדיקת הספה שלך

תוכל לשכור שואב אדים כל עוד התווית "W" או "WS" ואינך צריך להתקשר למומחה בתדירות גבוהה. אם אינך יכול להסיר כתמים על כסאות זמש או כסאות נוח לבד, התקשר למומחי הניקיון של ServiceMaster. אני עדיין מאמין שהדרישה לניקוי שטיחים וריפודים מקצועיים מעניקה לך ניקיון עמוק, וטיפים אלה יקבלו את הסיכוי הטוב ביותר לריהוט נהדר למראה, נקי ונוח לחלול. קרא את המדריך שלנו לדרכים הטובות ביותר לניקוי רהיטים כדי לקבל מידע נוסף על מה לחפש ומה לא.

דילוג לתוכן