כלי מטבח מקצועיים

תפקידו של שף מקצועי ללכת לעבוד עם מכשירי החשמל הטובים ביותר בשוק, אבל זה פשוט לא מציאותי שהטבח הביתי הממוצע מוציא מאות דולרים על סכינים, מחבתות וכלי בישול חיוניים אחרים. למרבה המזל, ישנם כמה כלים איכותיים שיכולים לבצע את העבודה מבלי לשבור את הבנק, בין אם במטבח בבית ובין אם במסעדה. כשמדובר בבחירת מכשירי מטבח לשימוש מסחרי, אתם יכולים להיות בטוחים שאף יחידה אחת אינה טובה לכל מטבח, אך כמה כלים איכותיים הם חובה במטבחים הביתיים וגם במסעדות.

בנוסף לאמור לעיל

Sexton ו- Nitahara ממליצים להחזיק כמה פריטים בסיסיים בהישג יד, כמו כוס מדידה, פותחן פחים ומלקחיים. מכשירי חשמל מקצועיים למטבח יכולים להיות מצקת, שוט או מטרפה מעורבבת עם משוט, כמו גם מרית, מטרפה או כף. מכשירי מטבח מקצועיים אחרים לשימוש מסחרי במטבח הביתי כוללים כפפת סיר, מלקחיים להגשה, מכונת חלוקת חורים, כפות מסננת, מכונת קרח וגריל חשמלי.

אם אתה מכיר מישהו שנמצא בתהליך ריהוט ביתו

אתה בהחלט מעריך אביזרי מטבח מנירוסטה. עם זאת, עליכם גם לוודא שיש לכם מבחר טוב של מכשירי מטבח מקצועיים לשימוש מסחרי במטבח הביתי. אתה לא צריך ללכת לחנות לבחור כלי בישול מנירוסטה, אבל אם כן, אתה יודע שאתה צריך דרך לבחור בחנות.

במטבח מצויד היטב, אתה זקוק למוצרי חשמל וכלים למטבח מדי יום, אז הנה רשימה של מכשירי מטבח מקצועיים להשקעה בהם, לא משנה באיזה גודל המטבח. רשימה זו כוללת כלי בישול, מכשירי חשמל ואביזרי מטבח אחרים מנירוסטה לשימוש מקצועי בבית.

המונח הנגזר מהמילה "סחורה" מחולק לשתי קטגוריות

"כלי בישול" ו"כלי מטבח "המשמשים לבישול. הקטגוריה האחרונה כוללת פריטים כמו סירים, מחבתות, כוסות, קערות ומברשות איפור, שאינם בהכרח כלי מטבח אך מתאימים לשימוש בתנור או באפייה.

כלי מטבח אחרים מתמחים ביותר ויכולים לשמש למגוון מטרות

כגון בישול, אפייה, כביסה, ניקיון ומשימות כלליות אחרות. הם משמשים בדרכים רבות ושונות, החל מבישול ועד אפייה ועד לניקוי, אך רק כלי המטבח המקצועיים הטובים ביותר מאפשרים לפעילות שלכם להיות מהירה, יעילה ומסודרת. מטבח מאובזר היטב עם מטבחים וכלים מקצועיים עוזר לצוות המסעדה שלכם לבצע את עבודתם במהירות וביעילות. חשוב מכך, מטבח גדול המצויד היטב בכלי בישול והגשה מסחריים יכול למנוע מעובדי תעשיית המזון לחפור במגירות ובארונות כדי למצוא כלים נוספים למשימה מסוימת. תוכלו להשתמש במגוון רחב של כלי מטבח כלליים ומתמחים וכן בכלי בישול מקצועיים למטרות שונות.

ניתן להרחיב את הרשימה

אך היא משתנה מאוד בהתאם לסוג המזון שתרצו להכין. כמובן שאתה זקוק למגוון רחב של כלים וכלים ליצירת מנות מורכבות במיוחד. בנוסף, כלי המטבח שלך צריכים להיות פרקטיים וחדשניים, לתת לך את החופש לתבל מתכונים שמגיעים לך.

כלי המטבח של במבוק

המוצע במחיר של 12.99 דולר (עם תוספת חינם – משלוח פריים), מספק את כל הכלים הדרושים למטבח שלכם. כאשר אתם מתמקמים בביתכם החדש, יתכן שתעדיפו כלי מטבח המצוידים גם באביזרים. יש מערבלים עומדים, מחבתות ואפילו מיקרוגל, אך אי אפשר להסתדר בכולם.

תמורת 299.95 דולר (עם משלוח פריים) מקבלים ארבעה סכינים מהשורה הראשונה

המכובדים על ידי שפים מקצועיים. אם אתה רוצה סכין זילוף זולה שתוכל להשתמש בה במשך שנים, קנה סכין חתוכה. בדיוק כמו סכין קצוצה, גם סכין שף מנירוסטה עם ידית מסמרת וידית איכותית היא בחירה טובה. סכינים אלה עומדות בשימוש קפדני והשתמשו הן במטבח הביתי והן במטבח הבדיקה.

במטבח סודי

אנתוני בורדיין כתב במפורסם: 'אתה רק צריך סכין שף ואתה יכול להשתמש בו לעבודה מפורטת. אמנם לא צריך לשלם הרבה כסף עבור סכין איכותית, אך כלי מטבח זול לבחירה הוכיח את ערכו. אני אוהב שהידית גמישה מספיק לשימוש עם סירים שאינם דביקים, והמרית המגוונת מעניקה לך שליטה ודיוק כשאתה זקוק לה ביותר, שכן משטחי מטבח רגילים הם לרוב חפצים רגישים המתהפכים וגורמים נזק כשהם הכי הרבה נָחוּץ.

אחד הסכינים המגוונים יותר המאפשר לך לקצוץ במגוון דרכים מבלי להחליף כלים

אתה צריך רק סכין אחת כדי לבשל במטבח שלך, ואם אתה תמיד משתמש בסכין שף זולה אחת בלבד לצרכי הבישול שלך, מעבר לסכין באיכות גבוהה יכול לעשות את ההבדל בין יום ללילה. סכינים של השף עושות עבורכם את רוב הקיצוץ שלכם, בין אם כסכין משונן לחיתוך לחם, לחיתוך וקיצוץ חפצים קטנים ובין אם ככלי לכל מטלות המטבח האחרות.

דילוג לתוכן