מה חשוב לדעת בתיקון דלתות עץ

במאמר זה נעזור לכם לפתור כל סוג של בעיה בדלתות פנים שמתחילות בדלת צירה. דלתות כיס יכולות לקפוץ למסילות שלהן, דלתות ציר כפול יכולות לקפוץ מהסוגריים המסתובבים שלהן, ודלתות נדנדה יכולות להיתקע במסגרותיהן.

בעוד שרבים מהבעיות הללו מתרחשות בדלתות חיצוניות כגון דלתות כניסה

הדבר יכול לקרות בדלתות פנים. דלתות כנף שחף יכולות לדלוף ולהיצמד למסגרת שלהן, הן יכולות להשתחרר והאטם שעל פני השטח שלהן עלול להיפגע. אם בלוחות הדלת שלך יש חורים או סדקים פעורים, אל תתקן באמצעות אחת מהשיטות המפורטות לעיל.

בדיוק כשאתה חושב שיש לך דברים בשליטה עם דלת הכניסה שלך

יתכן שיהיו לך כמה דלתות חוץ שדורשות התייחסות, כמו תיקון רצפת דלת עץ רקובה. בונה יכול להציל ולהחליף דלת עץ, אך זה לא תמיד אפשרי. הדלת הצדדית שלך, גם אם היא עשויה מפיברגלס, אסור להצטייד בקישוט נרקב. בין אם אתה מכה אותה בחפץ מחודד, בועט בה, מנסה לשמור על דלת פתוחה או רמאות אחרות, אם יש לך ילדים או חיות מחמד, אתה יודע מה זה אומר: דלתות עץ זרות לפגיעות במשטח. לדלתות הזזה מעץ עלולות להיות בעיות מים, בדומה לדלתות כניסה, במיוחד כשמדובר בהתזה סביב הסיפון או הטרסה מאחור. ריקבון עץ הוא גם בעיה עם דלתות מרפסת בהן הלוחות אינם מותקנים כהלכה.
עבור פרטים מורחבים בתחום של לאתר של גבריאל תיקון דלתות כדאי לבקר באתר gavrielocks.co.il

יש כמה טכניקות תיקון ותחזוקה פשוטות שניתן להשתמש בהן בכדי לגרום לדלת שלך להיראות טובה כמו שקנתה אותה. אמצעי המניעה החשוב ביותר הוא להבטיח כי הדלת אותה אתם קונים כוללת אחריות.

דלתות צבועות קלות יותר לתיקון מכיוון שכל מה שאתה צריך לעשות זה למלא את הסדקים במרית עץ מתאימה

לחכות שיתקשו, לשייף ואז לצבוע מחדש את התיקון כדי לכסות את שאר הדלת הצבועה. בתרחיש הגרוע ביותר, יהיה עליכם לצבוע מחדש את כל דלת הדלת בכדי שתתאים.

דלתות חוץ ללא ציפוי, צבע או הגנה אחרת עשויות להראות סימני ריקבון. חשוב להוציא עץ נרקב מהדלתות החיצוניות ברגע שתבחינו בבעיה על מנת לשמור על שלמות הדלת.

בחר במילוי אם יש צורך לצבוע מחדש את צבע הדלת שלך

כדי לתקן סדקים. מרק ומרק עץ יכולים לסייע בתיקון סדקי דלתות, אך יש הבדל קטן בין השניים. קל יותר לעצב מילוי עץ אפוקסי ומתאים לאזורים פגומים, וניתן לשייף אותו למשטח הדומה לדלתות עץ רקובות.

סדקים בשיער, כמו זה שבדלת הכניסה שלי, יכולים להתמלא במרית עץ או מרית. עם זאת, אני מאמין שכאשר מתקנים סדקים בשיער על דלת עץ, כנראה שהמילוי יהווה פיתרון זמני, בעל משמעות זמנית למשך כמה שנים.

באזורים עם תנודות טמפרטורה קיצוניות

למשל, דלתות עץ עם לוחות מרובים המתרחבות ומתכווצות לאורך המסגרת שלהן יכולות להחזיק מעמד בסגנון הפאנל. אם הדלת שלך מעוותת ולא בנויה לסבול את האקלים שלך, השג דלת חדשה. יש לתלות שוב דלתות גרועות או לא מתאימות כדי לוודא שהן מרוכזות במסגרת, אומר מייקל דרזדנר, משקם עצים בפויאלופ, וושינגטון.

אם אדם מחליט להחליף את משקוף הדלת שלו

ניתן לתקן את מידת הנזק, גדולה כקטנה. אתה יכול לקנות את הציוד הדרוש כדי להסיר את משקוף הדלת הקודם ולהתקין אחד חדש. אדם יכול להחליף את משקוף הדלת על ידי פנייה לחברה שעושה את העבודה, או לאיזו דרך היא הולכת.

במקרים רבים

לפני שתתקן דלת, הסר אותה על ידי פריחת טיפה על הרצפה מתחת לדלת לפני שתתחיל. השתמש בג'ק עם להב חד כדי להתאים את קצה הדלת כך שחתך שטוח ייעשה במטוס כדי להתאים את גרגר העץ כדי למנוע הקצעה. אתה אמור להיות מסוגל לדחוף אגורה דרך משקוף הדלת ולהסתכל על הדלת מלמעלה.

הדרך הטובה והמהירה ביותר לתקן סדק

היא ללחוץ על שני חצי לוחות דרך קצה דלת עץ לכה טבעית עם פטיש או פסיגליים. קדח שניים או שלושה חורים של 8 מ"מ בשולי הדלת שבהם יש סדק בצלחת. הקפד למדוד את רוחב ידית הדלת וסמן את מקדח כדי לוודא שאתה קודח רק במקום בו הוא נדרש משני הצדדים.

דלתות עץ לא רק מושכות, אלא גם מציעות הגנה מפני אלמנטים ופולשים. עם זאת, הם חשופים גם לנזק וייתכן שיהיה צורך לתקן אותם בשלב מסוים. זכור שככל שדלת העץ שלך בהירה יותר, כך גדל הסיכון לנזק פיזי.

דלתות עץ יפות נוטות להיות רגישות יותר לנזק מאשר סוגים אחרים של דלתות

החל מתאונות וכלה בבליה מוגזמת, דלתות עץ חשופות לסוגים רבים של נזקים אותם הם זקוקים בדחיפות לתיקון או לשחזור. אם דלת העץ שלך נפגעה בתוך ומחוץ בנסיבות הבאות, ייתכן שתוכל לשחזר אותה על ידי ביצוע הוראות ספציפיות למצב זה.

עם קומץ כלים ומעט ידע

מדריך זה מאפשר לכם לתקן חורים מכוערים בליבה החלולה של הדלת, דבר הנפוץ מאוד בארה"ב, כמו גם סדקים בדלתות חיצוניות מוצקות. השיטה הנפוצה ביותר לתיקון דלת היא מילוי החלל סביב הדלת בעזרת מרית הרחבה מהירה ואז שיוף וצביעה כדי להתאים לצבע הקיים.

לעומת זאת

ניתן להדק דלתות מעץ מלא בעזרת כבל, דבק או מרק, בעזרת טריק ישן לחיזוק סירות עץ. לפני שנכנס למדריך צעד אחר צעד כיצד לתקן חורים בדלתות, בואו נסתכל על כמה מהמאפיינים המרכזיים של הדלתות ועל שיטות הבנייה הנפוצות ביותר עבורם.

דילוג לתוכן