מחירון של חברת משלוחים שנותנת שירות לאתרי איקומרס

המשך לקרוא למידע נוסף על אופן הפעולה של עלויות המשלוח במסחר האלקטרוני וכיצד למצוא את פתרון המשלוח החסכוני ביותר לעסק המקוון שלך. עלויות המשלוח משתנות בהתאם למספר גורמים, כולל מידות החבילה, משקל, יעד, שירות משלוח, ספק ושימוש בתוכן. עלויות המשלוח של מסחר אלקטרוני עשויות להיראות מסובכות, לכן תן למשאבים אלה להיות המדריך שלך לכל מה שאתה צריך לדעת על פתרונות משלוח למסחר אלקטרוני.

המשך לקרוא

כדי לגלות כיצד לקחת את העסק הקטן שלך לשלב הבא באמצעות ספק חסכוני עבורך. אם עסק המסחר האלקטרוני שלך אינו גדול מספיק כדי לעבוד עם פתרון משלוח גדול או שאתה שולח את המוצרים שלך ברחבי העולם, יש לנו את המכסה שלך. כאן תוכלו למצוא מגוון שירותי הובלה הטובים ביותר המתאימים לעסקים קטנים בתקציב קטן.

פתרונות משלוח רבים ושירותי הגשה של מסחר אלקטרוני מציעים אירוח במחירים שונים

רוב חברות המסחר האלקטרוני מציעות מגוון אפשרויות משלוח למסחר אלקטרוני מהן הלקוחות יכולים לבחור. עם זאת, אם ברצונך להציע אפשרויות משלוח מסחר אלקטרוני שאפתניות יותר, עליך לשתף פעולה עם חברת הזמנת דואר מובילה בתחום הגשמה או מסחר אלקטרוני.

משלוח יומיים הוא האפשרות האטרקטיבית ביותר מכיוון שהוא מעמיד את המוצר שלך מיד בידי הלקוחות שלך. המשלוח באותו היום שונה כיוון שהמשלוח הוא שמקבל את ההזמנה ללקוח באותו היום בו הוא קונה אותה.

המשלוח באותו היום

הוא בעל ערך מכיוון שהוא מקטין את הזמן הדרוש להזמנת משהו עבור הלקוחות שלך מבלי להגדיל את עלויות המשלוח. משלוח חינם מצמצם את משימת סל הקניות, מגביר את המכירות ובונה את נאמנות הלקוחות. חברות מסחר אלקטרוני רבות מציעות משלוח חינם במטרה להגדיל את המכירות, לצמצם את מספר ביטולי סל הקניות ולבנות נאמנות לקוחות.

בעת בניית אסטרטגיית המשלוחים שלך במסחר אלקטרוני

עליך להכיר את סוכני המשלוחים השונים ואת שירותי ההובלה שהם מציעים. ShippingEasy משלבת את עגלת הקניות X ואת החנות המקוונת שלך עם כמה מחברות המשלוחים הפופולריות ביותר כגון DHL, FedEx ו- USPS כדי להפוך את המשלוח ליעיל ככל האפשר. Easyship היא תוכנת משלוח רב-נושאים עוצמתית המאפשרת לך להתחבר באמצעות דואר אלקטרוני ללקוחותיך ומספקת מעקב הזמנות קל, התואם את המיתוג שלך.

משלוח נדרש במודל עסקי כאשר אתה מבצע מכירות מקוונות אם אתה תורם ממקום פיזי או מנהל עסק למסחר אלקטרוני

שירותי משלוחים, הפועלים ממיקום לבנים, מאפשרים לך להגיע למאגר לקוחות גדול יותר ולהציע שירות לקוחות גמיש. על מנת להציע שירותי שילוח לחברות קטנות, אתה עובד עם חברת שילוח חיצונית.

UPS מציעה לעסקים קטנים משלוח זול יותר בכל הנוגע להובלת סחורות כבדות

מכיוון שחברות מסחר אלקטרוני נוטות לשלוח הזמנות גדולות ללקוחות עסקיים וסיטוניים, חברות הובלה הן האפשרות הזולה ביותר. מטען מלא הוא פחות ממשאית הובלה, וזה חיסכון בעלויות כאשר מודדים הזמנות על משטחים או חבילות.

מספק משלוח מקומי חינם לכמויות הזמנה מסוימות, והעלות הנמוכה שלו יכולה לעזור לך להפחית את עלויות המשלוח ללקוחות מקומיים. שירותי שילוח במיקור חוץ כגון 3PL מסייעים לחברות מסחר אלקטרוני להתרחב ולנצל הנחות משלוח.

אם אתה שולח יותר מחמש חבילות ביום, הגיע הזמן לבחון את השימוש בשותף לוגיסטי חיצוני כגון 3PL (איסוף, אריזה, ספינה) למשלוח הזמנות, במקום להשתמש בספקים לאומיים או בינלאומיים.

יש הרבה מבני תעריפי משלוחים למסחר אלקטרוני שבהם תוכל להשתמש כדי לחייב לקוחות עבור אפשרויות המשלוח המועדפות עליהם. המונח משלוח בתעריף שטוח מתייחס לחיובים עבור כל הלקוחות באותו מחיר קבוע עבור כל ההזמנות שלהם.

חלב מריר

למשל, מציע ללקוחותיו תעריף משלוח אחיד של 8%. חלק מחברות המסחר האלקטרוני מציעות עלויות משלוח שטוחות מרובות עבור טווחי משקל מסוימים, טווחי משקל וסיווגים אחרים של אזורי ערך הזמנה. חברות הגשמת מסחר אלקטרוני מתחילות בתשלומים בסיסיים עבור שירותים הכוללים קבלה, קבלה וניהול של מלאי, אחסון, איסוף ואריזה, בחירת מוצרים ואריזה, הזמנה ומשלוח.
למידע מורחב אודות מעבר לבלוג יש לגלוש לאתר login-ux.co.il

אם החברה מספקת יותר מוצרים בחודש מהצפוי, ייתכן שיש הנחה על המחיר. חברות הגשמה של מסחר אלקטרוני, שמשלחות יותר מוצרים בכל חודש, צפויות להוריד מחירים.

סוחרי מסחר אלקטרוני מחשבים את עלויות המשלוח בהתאם למחיר ההזמנה. פלטפורמות מסחר אלקטרוני רבות מציעות תוספים המחשבים את עלויות המשלוח בפועל. יתכן שתצטרך לשאת בחלק מעלויות המשלוח, אך יהיה כדאי לשמור על רצון הלקוחות שלך.

חשבונות עסקיים מציעים מגוון שירותים כולל הנחות

מעקב אחר עלויות טובות יותר ומגוון שלם של כלים מקוונים לניהול היבט המשלוח של העסק שלך. לאחר ששילמת עבור המשלוח, יש להם גם חשבונות המתזמנים הזמנות איסוף למשלוחים בעת הצורך. בחירת ספק שירותי שילוח עשויה להיראות כהתחייבות גדולה, כך שתוכל לבחור במקום ספק תוכנת השוואת עלויות משלוח.

חשבון עסקי מקוון ב- Royal Mail בבריטניה חשבון עסקי מקוון עם Royal Mail בבריטניה יכול לעזור לך לחסוך זמן על ידי ניהול כל עלויות המשלוח והחשבונות שלך במיקום אחד

USPS UPS DHL Express Service (ארצות הברית) Canada Post Services (קנדה) הירשם ל- Shopify ושלח עם תעריפים והנחות מועדפים.

עם יותר מ -26 מיליון לקוחות ומשלוחים ליותר מ -220 מדינות וטריטוריות

אין זה מפתיע ש- DHL ידועה במשלוח. ShipBob היא חברת לוגיסטיקה מבוססת שיקגו (3PL) שנוסדה בשנת 2014. ShipBob בחרה כאחת מספקי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר שלנו מכיוון שהיא מציעה מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיקה ומשלוחים למסחר אלקטרוני לעסקים קטנים כולל משלוח, מחסן וניהול מלאי. .

דילוג לתוכן