מערכת ביתית לטיהור מים

במאמר זה אראה לכם מה עליכם לקחת בחשבון כשקונים מערכת מסנני מים לביתכם. מדוע מערכת סינון מים של כל הבית היא הכרח ובשביל מה אני צריך את זה ומדוע זו אפשרות כל כך טובה עבור הבית שלי.

מסנן זה כולל מערכת לטיפול במים ללא מלח, האידיאלית לטיפול במערכות מים בארות. I – אביב ממליץ להשתמש במנקה ולהסיר זיהומים מהמים לכל בני הבית.

אם אינך חושב שמערכת סינון לבית שלם היא האפשרות הנכונה עבורך, קרא את מדריכי הקנייה האחרים שלנו למידע נוסף על מסנני מים. אם יש לך שאלות לגבי מפעל לטיפול במים משלך או מסנן מים אחר, אל תהסס להשאיר תגובה למטה.

במידת הצורך

אנו נראה לך מערכת סינון מים לביתך המתאימה ביותר עבורך ועבור משפחתך. אנו מראים לך כיצד לחסוך כסף ולהגן על משק הבית שלך תוך כדי ליהנות מהיתרונות של מים נקיים ונקיים. תלוי בסוג מסנן המים אותו אתם מחפשים ובגודל הבית שלכם, עליכם לשקול את הדברים הבאים לפני שאתם קונים פילטר מים לכל הבית.

אם אתה רוצה להביא את המים שלך ממקור כמו נחל או נהר

אתה צריך להיות בטוח שמערכת הסינון שאתה קונה יכולה להסיר חיידקים ואורגניזמים אחרים מהטבע. מערכת סינון מים טובה יותר מגנה על ביתכם מפני מזהמים מזיקים העלולים להימצא במים. אמנם אתה יכול להיות בטוח שכל מים שאתה משתמש בהם הם בטוחים ונקיים, אך מערכת סינון יכולה לסייע בהגנה על משפחתך מפני זיהום עקבות במים שלך.

אין ספק שיש לנו הרבה משקעים וכימיקלים במים שלנו. בבחירת מסנן המים הבאר הטוב ביותר לביתכם, וודאו כי המסנן להחלפת המערכת איכותי ועמיד.

מצבי החירום במים יימשכו זמן רב בגלל אספקת החשמל מאור UV. בסך הכל, איכות מערכת הטיפול במים הביתית שלך מושפעת מעמידות גבוהה ועמידות רכיביה.

אם אתם במצב בו תוכלו להישאר בבית

מערכת סינון מים לכל הבית היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מסנני מים מלאים מציעים יתרונות מרעננים, לא משנה באיזו מערכת מים תבחרו, בין אם מדובר במסנן מים קונבנציונאלי או במערכת אוסמוזה הפוכה. מסנני מים על ברזים או אפילו על מיכל לטיפול במים הם אפשרות טובה אם המשפחה שלך זקוקה למסנני מים מהברז ואינם יכולים להכיל התקנה נגדית או מיכל אוסמוזה הפוך. כמתואר להלן, מסננים אלה כוללים השקיה בכדים ואף פילטרים סניטריים המותקנים בכיור לשתיית מים.

כפי שניתן היה לצפות

פילטר מים לכל הבית הוא מערכת סינון המסננת את המים שנכנסים לבית. מערכת סינון לבית שלם היא אחת האפשרויות הטובות ביותר למערכת טיפול ביתית במים. מסנני מים לכל הבית או מזרקות אינם פילטרים רגילים לכל הבית, מכיוון שהם תוכננו במיוחד לשימוש בבית ולא כחלק ממערכת אוסמוזה הפוכה או מיכל לטיפול במים קונבנציונאלי.

לקוחות רבים התקינו מערכת סינון מים משלהם

שאיתה הם עובדים זמן רב וכבר פעלו להם. מערכת נקודת כניסה מותקנת נהדרת לסינון בבית לנצח. מסנן שולחן עבודה (RO) מתקין כיור עם סוגים אחרים של מסנני מים בנקודה בה משתמשים במי השתייה. זה אמור להיות טוב בשבילך ואתה מקבל מים נקיים, אבל זה לא אידיאלי לכל הבית.

עכשיו אתה יודע שמי ברז אינם תמיד בטוחים

אז סביר להניח שתרצה לסנן את כל המים הביתיים במידת האפשר. במערכות רבות יש מערכות לטיפול במים UV המתאימות ליישומי מים בארות ומטפלות במים הטובים יותר במערכת יחידה לטיפול UV. מומלץ לקנות פילטר מים לבתים שלמים כדי להסיר משקעים כבדים לפני הפעלת המסנן.

אם יש לך מים קשים

כמו שיש יותר מ 70% מאמריקה, כדאי להתקין במקום מרכך מים ומסנן בית בכללותו. אם הבאר שלך נוטה למשקעים רבים, ייתכן שיהיה לך אפשרות להתקין אחת מהבארות האלה בבית במקום מערכת סינון מים. יתכן שתזדקק למערכת מי שתייה אם כבר מותקנת מערכת ריכוך וכבר נתקלת בבעיות באיכות המים של מי הברז שלך או במים מהבאר. שקול אם עליך לבדוק את המים שלך (TDS) כדי לטהר את המים שלך והאם הם מכילים רמות גבוהות של מזהמים כגון עופרת, ארסן, כספית, עופרת וזיהומים אחרים, או שמא יש כבר בעיה בהם, כגון גבוהה רמות עופרת או ארסן במי השתייה שלך.

דילוג לתוכן