מתנה עבור רופא

מסקנה: 10 המתנות הטובות ביותר לרופאים שתוכלו למצוא באמזון

רופאים הם מהאנשים החשובים בעולם. הם פועלים ללא לאות כדי לעזור לאנשים להשתפר. הם תמיד שם כשאנחנו צריכים אותם, גם אם זה רק לשיחה מהירה או אוזן קשבת.

כאות הוקרה על כל מה שהם עושים, הנה רשימת 10 המתנות הטובות ביותר לרופאים שתוכלו למצוא באמזון:

רופא הוא אדם שהקדיש את חייו לעזור לאחרים. הם אלה שעוזרים להציל חיים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. אז זה רק טבעי שמגיע להם שיתייחסו אליהם כמו מלכים.

במאמר זה, ריכזנו רשימה של 10 המתנות הטובות ביותר לרופאים שתוכלו למצוא באמזון.

חלק מהמתנות הללו הן גנריות יותר וניתן לתת אותן לכל רופא, בעוד שאחרות הן נישתיות יותר ואולי לא יעבדו עבור כל סוג של רופא. אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך למצוא את המתנה המושלמת לרופא האהוב עליך!

הקדמה: קניית מתנה לרופא יכולה להיות קשה. עם זאת, יש הרבה אפשרויות מדהימות בחוץ. טוב שיש לך את המדריך הזה! אספנו את עשר המתנות הטובות ביותר ברשימה שלנו למטה!

קניית מתנה לרופא יכולה להיות קשה. עם זאת, יש הרבה אפשרויות מדהימות בחוץ. טוב שיש לך את המדריך הזה!

אספ הוא ראשי תיבות של "רופא שואף". מתנות אלו מושלמות לרופאים בהכשרה שעובדים על הפיכתם לטובים ביותר שהם יכולים להיות.

לרופא השואף:

סטטוסקופ הוא כלי חיוני בכל ערכת רופא. סטטוסקופ טוב יחזיק מעמד לכל החיים ולכן כדאי להשקיע באחד שיחזיק מעמד ונוח ללבישה.

סדרת "האחות ג'קי" היא דרך מצוינת ללמוד איך זה באמת לעבוד כאחות. התוכנית מצחיקה ומציעה קצת תובנה על מה שמתרחש מאחורי הקלעים בבתי חולים בכל רחבי העולם.

בשביל ה

1) That Weird Pen Place – העט הטוב בעולם – $230

הרופא הוא אדם שדורש דיוק ודיוק גבוהים. לא קל להם למצוא את העט הטוב בעולם. העט הזה עשוי מטיטניום ושוויו 230 דולר, אבל הוא יכול להחזיק מעמד עד כל החיים.

עט זה נועד לשמש רופאים, מהנדסים, אדריכלים וכו'. יש לו קצה של 0.5 מ"מ המספק דיוק רב יותר מאשר עט רגיל והוא גם עמיד במים כך שהרופא יכול להשתמש בו במהלך ניתוח או בתנאים רטובים מבלי לדאוג על פגיעה בו.

2) קרם הידיים העובד של O'Keeffe – $9.99

מוצר זה הוא מתנה נהדרת לרופא. זה ישמור על לחות הידיים וימנע מהן לקבל עור יבש וסדוק. קרם זה עשוי עם מרכיבים טבעיים, מה שהופך אותו בטוח לשימוש על עור רגיש. יש לו גם ריח נעים שיגרום לרופא להרגיש שהוא בבית.

קרם ידיים עובד של O'Keeffe – 9.99 דולר

קרם הידיים של O'Keeffe's Working הוא מתנה נהדרת לרופא. הוא מעניק לחות ומרגיע את הידיים והעור, שעלולים להתייבש או סדוקים מכביסה וחיטוי.

הקרם מכיל גם אלוורה, שמן זית, חמאת שיאה, ויטמין E ומרכיבים נוספים שעוזרים להגן על העור מפני התייבשות או סדוק מדי.

3) כיסא עיסוי ללא מאמץ של Joybird – $1,399

מתנה לרופא: 3) כיסא עיסוי ללא מאמץ Joybird – $1,399

עבודת רופא אף פעם לא נעשית. בין אם הם מבלים בבית החולים או במרפאה שלהם, הם תמיד בדרכים ולעתים קרובות נאלצים לעבוד שעות ארוכות. מגיעה להם מתנה שתעזור להם להירגע אחרי יום ארוך בעבודה. כיסא העיסוי ללא מאמץ של Joybird מושלם עבור זה מכיוון שהוא מספק עיסוי רקמות עמוק תוך שהוא יכול להיות מופעל על ידי שקע או סוללה.

4) מכשיר לעיסוי אישי מקורי של שרביט קסמים של היטאצ'י – $149.99

שרביט הקסם של Hitachi הוא מכשיר לעיסוי אישי המשמש לעתים קרובות אנשים הסובלים מכאבים כרוניים. הוא פועל עם מנוע חזק בעל שתי מהירויות ויש לו גם ראש שניתן לסובב.

אין זה נדיר שרופאים מביעים את תודתם למטופליהם במתנות. מתנה לרופא יכולה להיות משהו כמו בקבוק יין יקר או פרחים, אבל זה יכול להיות גם משהו אישי יותר, כמו מכשיר העיסוי האישי הזה של שרביט הקסם של Hitachi.

שרביט הקסם של היטאצ'י הוא קלאסי מסיבה כלשהי. זה קיים כבר עשרות שנים, והוא עדיין נשאר העיסוי האישי הנמכר ביותר בשוק. אבל, יש כמה מתמודדים חדשים.

ה-Doxy Die Cast הוא שרביט עוצמתי וקומפקטי שדורש אגרוף עם תנודות עמוקות וחיי סוללה ארוכים (עד 4 שעות). ל-Lelo Smart Wand Large יש אפליקציה המאפשרת לך לשלוט ברטט מכל מקום בעולם. ה-We-Vibe Tango הוא גרסה קומפקטית יותר של We-Vibe המקורי עם עיצוב אפילו טוב יותר.

מה אתה חושב?

1) אני רוצה לתת לרופא שלי משהו שהם ישתמשו בו כל היום כל יום אז אני הולך להשיג להם את העיסוי האישי הזה של שרביט הקסם של Hitachi

5) Dream Water Sleep Aid (10 מנות וחבילת בונוס אחת בחינם!) – $19.99

הרופאים הם לעתים קרובות כל כך עסוקים ועייפים שהם שוכחים לדאוג לעצמם. מתנה טובה עבורם תהיה Dream Water Sleep Aid, שעוזרת להם לישון טוב יותר אחרי יום ארוך. זה גם מגיע עם חבילת בונוס בחינם, שהיא מושלמת למי שצריך להישאר ער עד מאוחר ולעבוד על משהו חשוב.

Dream Water Sleep Aid הוא משקה טבעי המכיל מלטונין ומרכיבים נוספים שעוזרים לאנשים להירדם מהר יותר ולהישאר לישון זמן רב יותר. יש לו גם אפקט נוסף של הרגעת הנפש כך שניתן יהיה לישון רגוע יותר.

לעתים קרובות רופאים נאלצים להישאר ערים עד מאוחר בלילה ולעבוד על תיקים או ניירת של המטופלים שלהם, אבל הם לא תמיד ישנים מספיק במהלך היום כי הם עסוקים מדי בעבודתם. זו הסיבה Water Dream

דילוג לתוכן