סטייק ניו יורק

קל לעקוב אחר המתכון של סטייק מעושן סטייק מניו יורק לניו יורקים ויגרום לכם לתהות מדוע אי פעם תלכו לסטקייה לאכול סטייק. אשתף אתכם כיצד להכין את זה מטוגן להפליא מבחוץ ומבושל כדי להוכיח שהוא מושלם בכל פעם. צור סטייק עבה ושיש בכבדות בעובי הרצוי על ידי חצייתו ובישול למשך 30 דקות.

אם אתם אוהבים רצועת ניו יורק או ריב עין, רק מעט מלח ופלפל ואולי מגע של שמן זית וקורט אבקת שום.

השאירו את סטייק הסטריפ הניו יורקי לנוח למשך 5 דקות לפחות, או עד שהוא רך, בערך 2-3 דקות מכל צד וכ 3-4 דקות בתנור.
כדי לקרוא עוד אודות סטייק ניו יורק ניתן לבדוק כאן: nysteakhouse.co.il

פעם חשבתי שצריך לבשל את הסטייק בטמפרטורת החדר

אבל עכשיו גיליתי שסטייק קר הוא מטגן טוב יותר כל עוד הוא יבש. אם ברצונכם לבשל סטייק גדול על אש ישירה, עליכם בהחלט לשאוב כמה שיותר חום לשוליו, כי עד שאמצע הסטייקים יקבל טמפרטורה, הסטייק יהיה מבושל יתר על המידה ויבש מבחוץ והסטייק יהיה רך מבפנים. לסטייק של 1/2 אינץ ', זה ייקח 4-5 דקות עד שמבשלים סטייק עבה יותר מכל צד למעמד קבב בינוני נדיר. זה לוקח 3 דקות על דפנות של סטייק נדיר בינוני ו 3-4 דקות בתנור לרצועת ניו יורק.

אם אינכם רואים מספיק שיש על הסטייק

יש להשרות אותו בשמן זית, מלח, פלפל ושום טחון למשך שעתיים לפחות. מניחים בתבנית חמה ומבשלים את הסטייקים 3-4 דקות מכל צד לפני שהם הופכים אותם כך שהקרמל השחום מתחיל תוך כדי תנועה. מגישים לצד ירקות בגריל, סטייק רצועות ניו יורקי בגריל או ירקות בגריל כמו ברוקולי, כרובית, חסה, עגבניות, מלפפונים, בצל או עגבניות.

אם אתה באמת רוצה לטפל בעצמך, אני ממליץ על Ribiye, אבל אם אתה רוצה להחליק את זה, אתה יכול אפילו לכבוש ערבה – גידול בקר ולהשרות אותו בשמן זית, מלח, פלפל ושום טחון לפחות 2 שעות עד שהוא חלק ואפילו משויש.

לרצועת ניו יורק יש שמות רבים

כולל סטריפ, סטייק סטריפ, סטייק סטריפ, סטייק סטייק וסטייק סטריפ. היו כמה ביטויים, כולל קנזס סיטי סטריפ ועצם T מיושנת. לסטריפ סטייקים יש שמות רבים אחרים, כולל "הסטריפ של ניו יורק", "סטייק סטריפ" ואפילו "סטריפ סטריוול" או "הסטריפ האמריקאי".

ה- ribeye נמכר כ"סטייק דלמוניקו "

על שם הסטייקייה המפורסמת בניו יורק, מוגש עם עצם פנימה. ה- Ribeye נמכר גם במגוון שמות אחרים, כמו" רצועת ניו יורק "," רצועה סטייק "ו"סטייקים סטייקים", שבכולם יש עצמות, ואפילו "עצם טי" או "רצועה אמריקאית".

חתוך בלי עצמות

זה נקרא "ניו יורק", אבל זה מגיע בצורות ושמות רבים ושונים. מסעדת הסטייקים המפורסמת בניו יורק, שנפתחה בתחתית מנהטן בשנות ה -20 של המאה העשרים, היא הסיבה לכך שקיצוץ זה קיבל את שמו, כמו גם שם המסעדה עצמה. זה נקרא גם "סטייק קלאב" ומכונה על ידי החוקרים "סטייק קלאב", "סטייקים סטייקהאוס" או בחלק מהמקרים אפילו "סטייק קלאב".

ניתן לצלות את כל הרצועה בשלמותה

אך בדרך כלל חותכים אותה לסטייקים קטנים יותר הנקראים "סטייק סטריפ" או "חתך ניו יורק." סטייק סטריפ הוא חתך יוקרתי מכיוון שיש לו שיש, טעם ועסיסיות טובים ולעיתים מוכן עם עצמות. לרוב נמצאים רצועות המהוות חלק מקטע עצם גדול יותר, הכולל גם סטייק פילה. אולם לא ברור האם היה אי פעם סטייק דלמוניקו, או שהיה אי פעם "סטייק דלמוניקו" או סטייק דלמוניקה "מקורי" ומה היה.

זה מיועד לאנשים שמעדיפים את הסטייקים שלהם עם מעט מסטיק, ולמי שמעדיף סטייק מחוספס ולעס.

אם אתה רוצה לאכול בריא, כדאי להעדיף את רצועת ניו יורק על פני הצלעות. סטייקים מפוספסים הם הטובים ביותר כשהם משוישים היטב, אבל אם אתם רוצים משהו יותר רך וקצת פחות לעוס, הרימו אותו בדלפק.

היעדר יותר מדי שומן גלוי הופך את סטייק הסטריפ הניו יורקי לאחד הסטייקים הפופולריים ביותר בענף המסעדנות. במסעדות סטייק הסטריפ הניו יורקי מתובל לעיתים קרובות למוצר איכותי מכיוון שהוא מושך את השפים, כי אין כמעט בזבוז.

הסבירו שסטייק מבושל כהלכה הוא הסטייק הכי טוב שאכלתם אי פעם: "זה הסטייק שתמיד נמצא ממש לפניכם כי אתם יודעים לבשל אותו. קל לנגוס בו, וזה אחד הדברים הכי טעימים בעולם, לא רק מבחינת הטעם, אלא גם במרקם ובמרקם שלו.

דילוג לתוכן