ציוד לבתי קפה

אף בית קפה אינו שלם בלי בית קפה, ואספרסו הוא הכוכב של כל בית קפה בעולם, אך בתי קפה ובתי קפה רבים יציעו גם ללקוחותיהם קפה פילטר. מרבית החנויות ובתי הקפה יבחרו במכונת אספרסו איכותית עם מכונת סינון ידנית או. מכונות אספרסו ידניות היו הדרך המקורית להכנת אספרסו ואינן מוצאות כיום כיום בשל המיומנות הנדרשת להפעלתן.

למכונות אספרסו יש הרבה יותר במשותף עם מכשירי בישול אחרים שצריכים להתנהג מאשר לעמיתיהם הידניים כמו מטחנת קפה או מכונת קפה.

אתה יכול להוציא אלפי דולרים על מכונת אספרסו

אבל אתה צריך מכונה בנפח גדול שמוציאה 250 כוסות ביום. מכונת אספרסו 30K עשויה להיות יותר מדי לבקש בית קפה סטארט-אפ, ולא תגיעו רחוק בלי מטחנה איכותית הטוחנת את פולי הקפה לגודל הזעיר הדרוש לבישול אספרסו. זה נשמע כמו מכונה פשוטה, אך מדובר בציוד מכריע של בית קפה. זה אפילו יכול לקבוע את האיכות והטעם של הקפה שלך, ורוב הבריסטות מחשיבות אותו כאחד המרכיבים החשובים ביותר בהכנת אספרסו טוב!

אם בית הקפה שלך מצפה ממך להיות שותי קפה רבים מדי יום

בחר במכונת קפה טפטוף מסחרית עם האמינות הנלווית לכך. השימוש במכשירי קפה הוא רעיון טוב לכל מי שרוצה להימנע מהטרחה וההוצאות של קניית מכונות אספרסו מסחריות לבית הקפה שלהם, אך זה יהיה גורם חשוב בהחלטה אם לקנות מכשירים מסחריים או לא.

בעוד שצוללי קפה מסחריים יכולים גם לספק פולי קפה לבתי קפה מתחילים

תוכלו לקנות או להשכיר את הציוד והציוד של בית הקפה שלכם. ציוד בית קפה מסחרי יכול להשתנות ממבשלות בירה למכונות אספרסו וניתן להשכיר אותו או לרכוש אותו במגוון דרכים, כמו למשל בהשכרה ממקום למקום. אם ברצונך לשכור ציוד של בתי קפה, מלא בקשה להשכרת מכונות אספרסו אצל חברת הקפה המקומית שלך.

ערכת ההפעלה של בית הקפה השלם מספקת משאבים מקיפים שיעזרו לך לפתוח את עסק הקפה שלך

זה כולל ראיון אודיו סטרימינג בן שעה עם Bellissimo Inc., שדן בהיבטים שונים של ציוד בית הקפה שעליו תרצו לשמוע. בעת יצירת תוכנית בית הקפה שלך, עליך לשקול את עלויות הציוד הבאות ולעיין גם במדריך המלא שלנו להקמת בתי קפה ולרשימה המלאה של אפשרויות הציוד העומדות לרשותך. המתקנים כוללים מכונת קפה, מטחנת קפה, מכונת אספרסו ומגוון ציוד אחר לבית הקפה שלך. מתקנים אלה כוללים מכונות קפה, קפה, סירים ומחבתות, כוסות, ספלים, כלי אוכל ועוד.

אחת הטעויות הגדולות ביותר שעושות בתי הקפה

היא שהם כוללים מכשירי חשמל ביתיים במקום מכשירים מסחריים. ישנן דרכים רבות לנהל בית קפה בהצלחה, אך מכונות הקפה הבאות הן רק כמה. קל לבנות מכונת קפה לשימוש ביתי פעם או פעמיים ביום למשפחה, בין אם זה בית קפה קטן או עסק במשרה מלאה עם צוות גדול.

כלולה רשימה גדולה של פריטים

החל ממוצרי נייר ועד חקלאי קפה הנחוצים בכדי לגרום לדברים להתגלגל. הצרכים הספציפיים שלך ישתנו בהתאם לסוג המשקה שאתה מגיש בבית הקפה שלך ומערכת המכירות שלך תתנהג בהתאם. התפריט קובע בסופו של דבר איזה ציוד קפה יהיה לכם לעיתים קרובות, אך זה תלוי במה שאתם צריכים. רשימה זו היא רק כמה ממכונות הקפה הביתיות הנפוצות ביותר, וכולן זמינות במגוון גדלים. בעוד שאנחנו בדרך כלל מדברים על סוג החומרים והציוד הדרושים לבית קפה, אין ספק שלא כל המכשירים נוצרים שווים. עם זאת, חשוב לדעת מה אתה צריך עבור ריהוט הקפה והחנות שלך. אם אתה זקוק לבתי קפה, אתה צריך את החומרה בכדי להשתמש באחסון פריטים אלה בצורה יעילה.

מגוון מטחנות קפה מסחריות מבטיחים שלא משנה מה תבחרו

תוכלו להיות בטוחים שהם יעזרו לכם ליצור את הקפה הכי טוב שאפשר. הציוד של בית קפה יחזיק לאורך רוב חייו, אך כמה בתי קפה מבוססים יצטרכו להחליף את מכונות האספרסו בגלל הגיל. מומלץ לקנות מכונת אספרסו חדשה אם יש ציוד משומש למכירה, מכיוון שהוא יהיה סוס העבודה של בית הקפה שלכם. גם בתי הקפה וגם מכונות הקפה המסחריות עשויים מחומרים איכותיים, אשר תוך טיפול הולם מספקים שירות בר קיימא לעסק שלך.

קפה גורמה וטריפים קלויים טריים יכולים גם להציע לך את ההזדמנות להיות חלק מאחד מבתי הקפה הפופולריים ביותר בעולם, כמו סטארבקס, סטארבקס קפה ברוסטרים או קפה בית קפה.

דילוג לתוכן