ציוד למטבח המוסדי

מסעדות שונות עוברות לציוד בישול מודרני כדי לשפר את שירות ואיכות האוכל שלהן. האימוץ ההולך וגובר של טכניקות בישול בהיי-טק והחששות הגוברות לבטיחות המזון הובילו לעלייה בביקוש לציוד מטבח מסחרי. לפורמטים שונים של מסעדות יש דרישות שונות למטבח ולציוד מסחרי, בהתאם למזון שהוכן והגודל.

שולחן יציב המשמש כמשטח להכנת מרכיבים והרכבת כלים

וכיריים לבישול. ניתן להקים מטבח חיצוני באתר קמפינג ליד באר, משאבת מים או ברז, או לספק תנור נייד. לדוגמא, במטבח עשויים להיות כלי בישול כמו תנור, כיריים, גריל, תנור או כיריים בהיקפו. שולחנות יציבים למשטחים להכנת מרכיבים, הרכב הכלים והשימוש בכיריים.

עבדו עם מעצב פנים כדי ליצור מרחב, חלל וכלי חירום לציוד מטבח יומיומי. אנו עובדים עם מעצבי פנים לתכנון והתקנת מכשירי חשמל למטבח שיוצרים מקום ומרחב למקרי חירום וכלים.

כלי הבישול המיוחדים שאתה צריך תלוי במטבח שאתה מגיש ובמיומנויות של השף שלך

עליכם לבחור מכשירים שיוכלו להתמודד עם כמות האוכל שהמסעדה שלכם זקוקה להם ולהשתלב בעיצוב המטבח שלכם. כשמציידים את המטבח החדש שלכם במקררים ובמכשירי אחסון, שקול כיצד נראה התפריט שלך וכמות המזון שאתה צריך לאחסן כשמציידים אותו. במטבחים מסחריים יש כמה תחומי הכנת אוכל, תלוי איזה סוג אוכל נמצא בתפריט. בנוסף לקירור, המסעדה שלך זקוקה לכיריים, תנור, מיקרוגל, מדיח כלים, כיריים, מקרר והתקני אחסון אחרים. המטבח שלך זקוק למקרר לכמות המזון שהמטבח שלך זקוק לו, כמו גם למקפיא ולאחסן מזון.

ציוד מטבח מסחרי גם פוגע בבטיחות צוות המסעדה והלקוחות שלכם ויש לשמור עליו באופן קבוע

ישנם מספר שירותי תיקון ותחזוקה למטבח המסחרי שיעזרו לכם להתקין מכשירי חשמל חדשים במקום. תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מכשירי מטבח לשימוש משומש, נקי, בטוח וידידותי לסביבה. כשאתה בוחר להשתמש במכשירי בישול למסעדה שלך, עליך לשקול באילו מכשירים אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר ומה אתה יכול לעשות איתם. שקול כמה ציוד המטבח שלך צריך כדי לפנות מקום וכמה אנשים יהיו במטבח כדי לקבל תמונה ברורה מה ניתן לעשות ולהוציא. צפו בציוד המטבח של המסעדה הדרושים לכם וספקו רשימת שירותי תיקון ותחזוקה לציוד תיקון, אחזקה וניקיון.

מנהל המטבח (KM) חייב להיות מנהל בטיחות מזון מוסמך של DBPR ולהיות נוכח במטבח בכל עת בהכנת האוכל

KM תהיה אחראית לשמירה על בטיחותם של כל הציוד הקשור למזון, מטפלי המזון ואנשי שירותי המזון. אומני מזון שעוזרים לק"מ במטבח חייבים להיות מאומנים בהתאם מראש. לעתים קרובות הם מתבקשים להעריך את הדרישות לציוד הנדרש לפרויקט שיפוץ, כולל הצורך לשנות את הציוד הנדרש לצורך יעילות תפעולית.

מומלץ לקנות מכשירי מטבח ממסעדה שנסגרה זה מכבר שהפסיקה לפעול, בכדי להבטיח שאיכות החומרים לא תדרדר.

מגוון מסחרי

הוא חלק בלתי נפרד מציוד המטבח של המסעדה והוא ציוד בישול הכולל אזור בישול נפרד המשתמש בגז, חשמל או אינדוקציה, המאפשר לכם להשתמש במגוון סגנונות ושיטות בישול, כמו גם מגוון שיטות בישול שונות. אם אתה זקוק לגריל חשמלי לתפריט, כגון צ'יפס (הכלול בתפריט) או מספר גדול של מנות אחרות, אז אפשרי מגוון גדול יותר של סגנונות ושיטות בישול. יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני רכישת מגוון מסחרי.

מכשירי מטבח למסעדות דומים ויכולים להגיע לאותה יעילות כמו מכשירי מטבח למגורים

כל עוד הם מיועדים לתפוקה גבוהה וייצור. מטבחים מסחריים מצליחים מעוצבים בדרך כלל עם זרימת עבודה פשוטה, כך שרשויות הבריאות המקומיות דואגות רק לעיצוב המטבח המסחרי מבחינת בטיחות המזון, כמו התקנת כיור מגבונים לא קרוב מדי לכיור המטבח. מכשירי חשמל מיוחדים יכולים להיות אופייניים למטבח מקצועי, למשל טיגון עמוק המותקן בכללותו.

עם זאת

ישנם כמה מכשירי מטבח פשוטים ויש לרכוש אותם מרוב מטבחי המסעדות. אחד המכשירים השימושיים במסעדה צריך להיות בלנדר מסחרי, שמשמש לרוב על ידי מאפיות ופיצריות. מכשירים אלה משמשים להכנת מזון בקלות והחששות הגוברים לגבי בטיחות המזון יגבירו את צמיחתה של תעשיית מוצרי המטבח המסחרית בשנים הקרובות. החדירה הטכנולוגית ההולכת וגוברת בתעשיית המסעדנות תיצור הזדמנויות צמיחה רבות עבור יצרנים מסחריים של מכשירי בישול בשנים הקרובות.

דילוג לתוכן