ציוד למטבח מוסדי

מסעדות שונות עוברות לציוד בישול מודרני כדי לשפר את שירות ואיכות האוכל שלהן. בפורמטים שונים של מסעדות יש דרישות שונות לציוד מטבח מסחרי, בהתאם למזון שיש להכין. האימוץ ההולך וגובר של טכנולוגיות בישול בהייטק והדאגה הגוברת לגבי בטיחות המזון הגדילו את הביקוש למכשירי בישול מסחריים.

שולחן יציב המשמש כמשטח להכנת מרכיבים והרכבת כלים

וכירית לבישול. מטבח חיצוני בקמפינג יכול להיות ממוקם ליד באר, משאבת מים או ברז, או יכול לספק תנור נייד. לדוגמא, במטבח עשויים להיות כלי בישול כמו פלטות חמות, תנורים, גרילים, כיריים, מחבתות, סירים ומחבתות בהיקפו. שולחנות חזקים למשטחים לרכיבים וכלים וכיריים לכלי בישול וכלי אוכל.

כמעצבי פנים אנו עובדים על יצירת מרחב ומרחב בתוך אתר קמפינג למכשירי מטבח יומיומיים וכלי חירום.

כשאתה מצייד את המטבח החדש שלך במקררים ובמכשירי אחסון

שקול כיצד נראה התפריט שלך וכמה אוכל אתה צריך לאחסן בעת הגדרתו. במטבחים מסחריים יש כמה תחומי הכנת אוכל, תלוי איזה סוג אוכל נמצא בתפריט. כלי הבישול המיוחדים הדרושים לכם תלוי במטבח אותו אתם מגישים, בכישוריו של השף ובתקציב שלכם. עליכם לבחור מכשירים שיוכלו להתמודד עם כמות האוכל שהמסעדה שלכם זקוקה להם ולהשתלב בעיצוב המטבח שלכם.

המטבח שלך זקוק למקררים, אשר בנוסף למקררים, תלויים גם במקררים, מזגנים, מדיחי כלים, תנורים ומדיחי כלים במסעדה שלך.

מכשירי מטבח מסחריים זקוקים גם לתחזוקה שוטפת ולפגוע בבטיחות צוות המסעדה והלקוחות שלכם

ישנן מספר חברות תיקון ותחזוקה מסחריות בארצות הברית שיעזרו לך להתקין ציוד חדש במקום. תוכלו למצוא בחנות המקומית שלכם גם מבחר רחב של מכשירי מטבח בשימוש עדין, אמין ומשתלם.

בעת בחירת מכשירי בישול למסעדה שלך

חשוב לזכור את המכשירים שבהם אתה משתמש לרוב. שקול כמה ציוד המטבח שלך צריך כדי לפנות מקום וכמה אנשים נמצאים במטבח כדי לקבל תמונה ברורה מה אתה יכול לעשות ולהוציא. בדוק אם אתה זקוק לציוד מטבח למסעדות וראה מה אתה יכול לעשות, כולל ציוד ניקיון.

מנהל המטבח (KM) חייב להיות מנהל בטיחות מזון מוסמך של DBPR ולהיות נוכח במטבח בכל עת בהכנת המזון

KM אחראית לשמירה על בטיחות המזון והציוד הנלווה, מטפלי המזון ואנשי צוות אחרים. אומני מזון שעוזרים לק"מ במטבח חייבים להיות מאומנים בהתאם מראש. לעיתים קרובות אתה מתבקש להעריך את הדרישות לציוד לפרויקט שיפוצים, כולל התאמה מחדש הנדרשת לצורך יעילות תפעולית.

אנו מציעים לרכוש מכשירי מטבח ממסעדה שנסגרה זה מכבר שהפסיקה לפעול על מנת להבטיח שאיכות החומרים לא תדרדר.

מגוון מסחרי

הוא חלק בלתי נפרד מציוד המטבח של המסעדה וציוד הבישול כולל אזור בישול נפרד המשתמש בגז, חשמל או אינדוקציה, ומאפשר לכם להשתמש במגוון סגנונות ושיטות בישול וכן טווח של סוגי אוכל שונים. יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני רכישת טווחים מסחריים: ניתן להשתמש במגוון רחב במגוון דרכים, למשל במטבח של מסעדה גדולה או מסעדה קטנה. לחברה שצריכה להוסיף צ'יפס לתפריט, למשל, עם גריל מסחרי חשמלי כשיטת בישול עיקרית לתפריט עם מספר מצומצם של מרכיבים, השימוש במגוון מאפשר מגוון גדול יותר של סגנונות ושיטות בישול. .

מכשירי מטבח למסעדות דומים ויכולים להגיע לאותה יעילות כמו מכשירי מטבח למגורים

כל עוד הם מיועדים לתפוקה גבוהה וייצור. יש לתכנן מטבח גדול ומוצלח באופן שרשויות הבריאות המקומיות דואגות רק לסידור המטבחים הגדולים מבחינת בטיחות המזון, כמו התקנת כיור לא קרוב יותר לכיור המוגמר או התקנת מטגנים עמוקים בכמויות גדולות. . גם במטבח מקצועי טיפוסי ניתן להתקין מכשירי חשמל מיוחדים כמו מיקרוגל גדול, תנור, מיקרוגל או אפילו גריל חשמלי.

עם זאת

ישנם כמה מכשירי מטבח פשוטים ויש לרכוש אותם מרוב מטבחי המסעדות. בעוד שמערבלים מסחריים משמשים לרוב על ידי מאפיות ופיצריות, מכשיר שימושי הוא מסעדה צריכה להיות בלנדר מסחרי, כמו בלנדר חשמלי. מכשירים אלה משמשים להכנת מזון בקלות וחששות גוברים לבטיחות המזון יגבירו את צמיחתה של תעשיית מכשירי המטבח המסחרית בשנים הקרובות. החדירה הטכנולוגית ההולכת וגוברת של מכשירי מטבח מתקדמים תיצור הזדמנויות צמיחה רבות עבור יצרני מכשירים מסחריים בשנים הקרובות.

דילוג לתוכן