ציוד למטבח מקצועי

בכל הנוגע לבחירת מכשירי חשמל למסעדות ומכשירי מטבח מסחריים, אין מוצר אחד שהכי מתאים לכל מטבח. כלי הבישול המיוחדים הדרושים לכם תלוי במטבח אותו אתם מגישים ובמיומנויות של השף. במסעדות שונות יש פריטים שונים ברשימת ציוד המטבח שלהם בכל הנוגע להכנת אוכל, תלוי במסעדה ובמתכונים.

עליכם לבחור מכשירים שיכולים להתמודד עם כמות האוכל שהמסעדה שלכם זקוקה להם ולהשתלב בעיצוב המטבח שלכם

סוג וגודל התפריט העסקי הפוטנציאלי שלך קובע את סוג, גודל ופוטנציאל לתפריט העסקי שלך. פריטי התפריט שלך והשיטות בהן אתה משתמש להכנתם קובעים את ציוד המטבח הדרוש לך כדי לצייד את המטבח המסחרי שלך. ישנם סוגים וגדלים של מכשירי בישול הדרושים לכל סוג של כלי בישול יומיומיים כגון בשר, עופות, מוצרי חלב, ביצים, ירקות, בשר ועוף.

בהתאם לתפריט, תצטרכו לרכוש גם מגוון סוגי כלי בישול כגון תנורי מיקרוגל, כיריים, כפפות תנור ומדיחי כלים, כמו גם כלי בישול אחרים.

מכשיר שימושי שכל מסעדה צריכה להחזיק

הוא בלנדר מסחרי, הנפוץ ביותר על ידי מאפיות ופיצריות. מסעדה משובחת זקוקה למגוון סוגים שונים של כלי בישול כמו חותכי קוביות, מחבתות מרינדה, גרילים, כפפות תנור ומדיחי כלים. בעוד שמאפיות או פיצריות לרוב משתמשים בבלנדרים מסחריים, ישנם מספר מכשירים שימושיים שכל המסעדות צריכות להחזיק. למרות שמאפייה או שירות פיצה משתמשים לרוב בבלנדר מסחרי, זהו אחד הכלים הנפוצים והשימושיים ביותר במטבח המסעדה.

מערבל השיש הזה יכול להיות כמו שכנראה הייתם מצפים מבלנדר במכולת מקומית, בתחנת דלק או אפילו במטבח של מסעדה משובחת.

עם זאת

יש הרבה ציוד מטבח שהוא פשוט ויש לרכוש אותו מרוב מטבחי המסעדות. ציוד זה משמש להגברת בטיחות המזון והוא יכלול תנור, תנור, מדיח כלים, מיקרוגל, בלנדר עם כיריים, כיור, מקרר, מקפיא ומקפיא. מוצרים אלה הם בין מכשירי המטבח הנפוצים ביותר, אך משתמשים בהם גם במגוון מסעדות, תחנות דלק וחנויות מכולת.

סוג זה של ציוד מטבח מסחרי מאפשר לך לקרר את המרכיבים שלך כראוי ולשמור אותם מוכנים למקרה שתזדקק להם. מקרר: אחד מציוד המטבח החיוני למסעדות שתזדקק לו במטבח שלך הוא חותך.

מגוון מסחרי מאפשר לבשל במכשיר מסעדה יחיד ולהשתמש במגוון רחב של סגנונות ושיטות בישול כמו סטייקים

המבורגרים, כריכים, סלטים ועוד. אם העסק שלך זקוק לגריל חשמלי מסחרי כדי להגיש תפריט עם צ'יפס, אז יתכן ומגוון גדול יותר של סגנונות ושיטות בישול.

ייתכן שתזדקק לגדלים שונים של כלי בישול

תלוי במה שתבשל איתם, ויהיו הרבה ציוד בישול מסחרי שתוכל לבחור ממנו. אחת הדרכים לקבוע את גודלו של מטבח מסחרי קטן היא לקבוע תחילה איזה מכשירים מסחריים אתם זקוקים. עליכם לדעת כיצד ליזום שגרת תחזוקה למטבחים מסחריים. ישנן מספר חברות תיקון ותחזוקה מקצועיות למכשירי חשמל למטבח שיעזרו לכם להתקין מכשירי חשמל חדשים במקום.

אם אתה קונה מכשירי מטבח למטבח בפעם הראשונה, כדאי לשקול להזמין מסעדה מקצועית ומתכנן מטבחים. אנו ממליצים לרכוש מכשירי חשמל למטבח מסחרי חדש או לשפץ את המטבח של מסעדה ותיקה.

אם המסעדה שלכם זקוקה לציוד מטבח מסחרי בסיסי

עליכם להשקיע בטכנולוגיות מזון בסיסיות ובמטבח שיכולות לשפר את זרימת העבודה במטבח. בין אם אתם קונים מכשירי חשמל למטבח חדש או מחליפים חלקים למסעדה ותיקה או אפילו למסעדה עם ניסיון של כמה שנים במטבח, אנו זקוקים למידע נוסף שיאיץ את זרימת המטבח במסעדה שלכם וייקח את הרווח שלכם ל שלב הבא.

בעת בחירת מכשירי בישול למסעדה שלך, עליך להיות מודע לאילו מכשירים הנפוצים ביותר משתמשים ומה אתה יכול לעשות איתם. ראה איזה ציוד מטבח אתה צריך, מה אתה יכול להוציא וכמה הוא עולה למטר מרובע.

מכשירי מטבח מסחריים

המכונים לעתים קרובות סחורות קטנות, כוללים את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על המטבח המסחרי שלך פועל מחוץ למכשירים גדולים. להלן רשימה של עשרה מכשירי חשמל למסעדות מסחריות הדרושים להפעלת מטבח מסחרי יעיל ומצליח. טווחים מסחריים הם חלק בלתי נפרד מציוד המטבח במסעדות ויש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני רכישת טווח מסחרי:

טווח

הוא תחנת הכוח של המטבח וחשוב לבחור אחד שמתאים לבישול שלכם. צרכי. ברוב המפעלים המסחריים נדרש אוסף של כלי בישול, הכולל מגוון מחבתות ומחבתות שניתן לטגן בהתאם למה שאתה מבשל. יש לקחת בחשבון גם רהיטי נירוסטה עמידים, כמו גם מחבתות רותחים של אלקטרולוקס, אשר יכולות להקל על זרימת העבודה כולה. במטבח מסחרי, הבישול מתבצע בשורה אחת עם מכשירי מטבח אחרים כמו כיריים, כיריים, תנור ותנור.

דילוג לתוכן