ציוד מטבח מקצועי

בכל הנוגע לבחירת מכשירי חשמל למסעדות ומכשירי מטבח מסחריים, אין מוצר אחד שהכי מתאים לכל מטבח. במסעדות שונות יש פריטים שונים ברשימת ציוד המטבח שלהם בכל הנוגע להכנת אוכל, תלוי במתכונים שלהם. כלי הבישול המיוחדים הדרושים לכם תלוי במטבח אותו אתם מגישים ובמיומנויות של השף.

עליכם לבחור מכשירים שיכולים להתמודד עם כמות האוכל שהמסעדה שלכם זקוקה להם ולהשתלב בעיצוב המטבח שלכם

סוג וגודל מכשירי הבישול הנדרשים תלויים בסוג המזון שאתה מבשל מדי יום ובסוג וגודל התפריטים הפוטנציאליים שלך. התפריט של המסעדה שלך והשיטות בהן אתה משתמש בהכנת פריט התפריט שלך קובעים את ציוד המטבח שהמטבחים שלך יספקו כדי לצייד את המטבח המסחרי שלך. אתה נקבע על פי סוג המסעדה בה אתה עובד, מספר העובדים שאתה מעסיק ועל פי סוג, גודל ותפריט של חברות פוטנציאליות.

בהתאם לתפריט, ייתכן שתצטרך להשיג ולשכוח סוגים אחרים של ציוד בישול כגון כיריים, כיריים, כיריים ומכשירי מטבח אחרים.

מכשיר שימושי נוסף שכל מסעדה צריכה להחזיק

הוא בלנדר מסחרי, שמשמש לרוב על ידי מאפיות ופיצריות. מסעדה משובחת עשויה להזדקק למחבת מרינדה, מחבת מרינדה או מחבת מרינדה. מכשיר שימושי נוסף בו כל המסעדות צריכות להשתמש הם בלנדרים מסחריים, הנפוצים ביותר על ידי מאפיות או חנויות פיצות. אחד הסוגים הנפוצים ביותר של מערבלים שמסעדה לא צריכה להכיל, אבל צריך שיהיה, הוא הבלנדר הסטנדרטי שמאפיות וחנויות פיצות מורשות להשתמש בו בתדירות הגבוהה ביותר.

מערבל משטחים הוא אחד מסוגי הערבוב הנפוצים ביותר שתראו כנראה במיקסר שלכם, כנראה במטבח של מסעדה משובחת.

עם זאת, יש הרבה ציוד מטבח שהוא פשוט ויש לרכוש אותו מרוב מטבחי המסעדות. חלק מציוד זה ישמש להגברת בטיחות המזון וחלקו ייכלל. כלי המטבח הנפוצים ביותר הם כלי מטבח כגון כיריים, בלנדר, כיריים, תנור, מדיח כלים, כיור, מיקרוגל וכו '.

ציוד זה למטבח מסחרי מאפשר לך לקרר את המרכיבים שלך כראוי ולשמור עליהם מוכנים למקרה אתה צריך אותם. מקרר: אחד מציוד המטבח החיוני למסעדות שתזדקק לו במטבח שלך הוא חותך.

לעסקים שדורשים מחבת גריל חשמלית מסחרית

כדי להגיש את התפריט שלהם, כולל צ'יפס, אפשר לעשות מגוון של סגנונות בישול ושיטות. מגוון מסחרי מאפשר לבשל במכשיר מסעדה יחיד ולהשתמש במגוון רחב של שיטות בישול שונות כמו נקניקים, המבורגרים, כריכים, סלטים ועוד.

ייתכן שתזדקק לגדלים שונים של כלי בישול

תלוי במה שתבשל איתם, ויהיו הרבה ציוד בישול מסחרי שתוכל לבחור ממנו. אחת הדרכים לקבוע את גודלו של מטבח מסחרי קטן היא לקבוע תחילה איזה מכשירים מסחריים אתם זקוקים. עליכם לדעת כיצד לתחזק את ציוד המטבח המסחרי שלכם. ישנן מספר חברות תיקון ותחזוקה מקצועיות למכשירי חשמל למטבח שיעזרו לכם להתקין מכשירי חשמל חדשים במקום.

אם אתה קונה מכשירי מטבח למטבח בפעם הראשונה, כדאי לשקול להזמין מסעדה מקצועית ומתכנן מטבחים. מומלץ לקנות ציוד של מטבח מסחרי חדש במקום לשפץ את המטבח של מסעדה ותיקה.

אם המסעדה שלך זקוקה לציוד בסיסי למטבח

עליך להשקיע בטכנולוגיית מזון בסיסית שתוכל לשפר את זרימת העבודה שלך במטבח. אם אתה צריך לקנות מכשירי חשמל למטבח חדש ולהחליף חלקים, אתה זקוק למידע נוסף שיאיץ את זרימת המטבח במסעדה ויעלה את הרווח שלך לשלב הבא. כשאתה בוחר להשתמש במכשירי בישול למסעדה שלך, חשוב לחשוב באילו מכשירים אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר ומה אתה יכול לעשות איתם. ראה איזה ציוד מטבח אתה צריך, מה אתה יכול לעשות ולהוציא וכמה זה עולה. מכשירי מטבח מסחריים, המכונים לעתים קרובות מוצרים קטנים, כוללים את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על המטבח המסחרי שלך פועל מחוץ למכשירים גדולים יותר. להלן עשרה מכשירי חשמל למסעדות מסחריות הנדרשים להפעלת מטבח יעיל ומצליח בקנה מידה גדול. טווחים מסחריים הם חלק בלתי נפרד מציוד המטבח במסעדות ויש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני רכישת טווח מסחרי:

סדרה

היא תחנת הכוח של המטבח וחשוב לבחור אחד שעונה על כל צרכי בישול. מרבית המפעלים המסחריים דורשים אוסף של כלי בישול, הכולל מגוון רחב של מחבתות ומחבתות שיכולות להיות מטוגנות בדרכים שונות בהתאם לתהליך הבישול. יש לקחת בחשבון גם רהיטי נירוסטה עמידים, כמו גם תבניות בישול של אלקטרולוקס, אשר יכולות להקל על זרימת העבודה כולה. במטבח מסחרי, הבישול נשמר כמו בישול במסעדה גדולה או אפילו במסעדה קטנה.

דילוג לתוכן