ציוד מקצועי למטבח

בכל הנוגע לבחירת מכשירי חשמל למסעדות ומכשירי מטבח מסחריים, אין מוצר אחד שהכי מתאים לכל מטבח. במסעדות שונות יש פריטים שונים ברשימת ציוד המטבח שלהם בכל הנוגע להכנת אוכל, תלוי במתכונים שלהם. כלי הבישול המיוחדים הדרושים לכם תלוי במטבח אותו אתם מגישים ובמיומנויות של השף.

עליכם לבחור מכשירים שיכולים להתמודד עם כמות האוכל שהמסעדה שלכם זקוקה להם ולהשתלב בעיצוב המטבח שלכם

סוג וגודל ציוד הבישול הנדרש יהיו תלויים בסוג המזון שתבשלו מדי יום, וסוג וגודל התפריט הפוטנציאלי שלך יקבעו זאת. השיטות בהן אתה משתמש להכנת פריטי התפריט שלך, כמו גם הגודל והצורה של כל פריט בתפריט, קובעות את ציוד המטבח הדרוש לך כדי לצייד את המטבח המסחרי שלך.

בהתאם לתפריט, תצטרכו לקנות גם מגוון סוגי מכשירי בישול שונים, כמו כיריים, תנור, כיריים, מיקרוגל או כיריים.

במסעדות יוקרתיות

ייתכן שיהיה צורך במגוון מכשירי בישול, כמו תבניות קוביות ומרינדה, כמו גם מגוון כלי בישול אחרים. מכשיר שימושי נוסף שכל מסעדה צריכה להכיל הוא בלנדר מסחרי, הנפוץ ביותר על ידי מאפיות ופיצריות. זהו סוג המיקסר הנפוץ ביותר בענף המסעדנות ואחד ממרכיביו העיקריים. חלק חשוב מהמטבח של המסעדה הוא גם זה שכל המסעדות צריכות להכיל, אם כי מערבלים מסחריים משמשים יותר את האופים והפיצריות והחנויות מאשר את המסעדות.

מערבל משטחים הוא הסוג הנפוץ ביותר של מערבל בענף המסעדנות, כך שהוא עשוי להימצא במשטחי השיש ברוב המסעדות, כמו גם בחלק מהמסעדות היוקרתיות יותר.

כלי המטבח המסחריים הנפוצים ביותר הם כלי מטבח כגון סירים

מחבתות ומכשירי מטבח אחרים. שים לב, עם זאת, שחלק זה בסיסי ויש לרכוש אותו מרוב מטבחי המסעדות. מכשירים אלה משמשים להגברת בטיחות המזון ולכן נכללים ברשימת פריטי המטבח החשובים ביותר למטבח במסעדה.

ציוד המטבח החיוני למסעדות שתזדקק למטבח שלך הוא חותך עם מקרר. סוג זה של ציוד מטבח מסחרי מאפשר לך לקרר את המרכיבים שלך כראוי ולשמור עליהם מוכנים למקרה שתזדקק להם.

לעסקים שדורשים מחבת גריל חשמלית מסחרית כדי להגיש את התפריט שלהם, מגוון סגנונות ושיטות בישול זמינים, כולל צ'יפס בתפריט. מגוון מסחרי מאפשר לך להשתמש במגוון רחב של שיטות לבישול עם מכשיר מסעדה יחיד.

תלוי במה אתה מבשל

ייתכן שתצטרך גדלים שונים של כלי בישול. אחת הדרכים לקבוע את גודלו של מטבח מסחרי קטן היא לקבוע תחילה איזה מכשירים מסחריים אתה זקוק קודם. יהיה לכם הרבה ציוד לשפים מסחריים להתמודד איתם, אבל עליכם לדעת כיצד להתחיל את שגרת תחזוקת המטבח המסחרית שלכם. ישנן מספר חברות תיקון ותחזוקה מקצועיות למכשירי חשמל למטבח שיעזרו לכם להתקין מכשירי חשמל חדשים במקום.

אם אתה קונה מכשירי מטבח לראשונה למסעדות, כדאי לשקול להזמין מתכנן מטבח מקצועי למסעדות. מומלץ לקנות מכשירי חשמל למטבח מסחרי חדש או לשפץ את המטבח של מסעדה ותיקה.

אם המסעדה שלך זקוקה לציוד בסיסי למטבח

עליך להשקיע בטכנולוגיית מזון בסיסית שתוכל לשפר את זרימת העבודה שלך במטבח. בין אם אתם קונים מכשירי חשמל למטבח חדש או מחליפים חלקים למטבח מסעדה ישן (או אפילו מטבח ביתי משלכם), אתם זקוקים למידע נוסף כדי להאיץ את זרימת המטבח במסעדה שלכם ולהעלות את הרווח שלכם לשלב הבא. כשאתה בוחר להשתמש במכשירי בישול למסעדה שלך, עליך לשקול באילו מכשירים אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר ומה אתה יכול לעשות איתם. בדקו אם אתם זקוקים למכשירי מטבח למסעדות ואם כן, מה תוכלו לעשות ולהוציא עליהם? מכשירי מטבח מסחריים, המכונים לעתים קרובות מוצרים קטנים, כוללים את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על המטבח המסחרי שלך פועל מחוץ למכשירים גדולים יותר. להלן עשרה מכשירי חשמל למסעדות מסחריות הנדרשים להפעלת מטבח יעיל ומצליח בקנה מידה גדול. טווחים מסחריים הם חלק בלתי נפרד מציוד המטבח במסעדות ויש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות לפני רכישת מגוון מסחרי:

רוב המפעלים המסחריים דורשים אוסף כלי בישול

הכולל מגוון רחב של מחבתות ומחבתות, שיכול להיות טיגון בדרכים שונות בהתאם לתהליך הבישול. עם מטבח מסחרי, הבישול שלכם יישמר באותה רמה וחשוב לבחור כזה העונה על כל צרכי הבישול. יש לקחת בחשבון גם רהיטי נירוסטה עמידים, כמו גם תבניות בישול של אלקטרולוקס, אשר יכולות להקל על זרימת העבודה כולה. סדרה היא תחנת כוח בכל מטבח והיא צריכה להיות תחנת הכוח של המטבח שלכם, ללא קשר לגודלו, צורתו או תפקודו.

דילוג לתוכן