מה זה טארווד?

Tarwood הוא כלי מבוסס אינטרנט המסייע בתהליך יצירת התוכן. זה עושה זאת על ידי מתן תבניות לשימוש כותבי תוכן.

Tarwood הוא כלי מבוסס אינטרנט המציע תבניות לשימוש כותבי תוכן על מנת ליצור תוכן משלהם. התבניות מבוססות על קטגוריות שונות כמו אוכל ושתייה, נסיעות, אופנה ועוד.

התבניות יכולות לשמש כל מי שצריך עזרה ביצירת תוכן, אך הן מכוונות בעיקר לאנשים שעובדים במשרדי שיווק או פרסום.

Tarwood היא פלטפורמת מודיעין שיווקי המסייעת למשווקים להבין את הלקוחות והמתחרים שלהם. הוא משלב נתונים ממדיה חברתית, מנועי חיפוש ומקורות אחרים כדי לספק תובנות על מסע הלקוח.

מנוע ה-AI של Tarwood מעבד מיליארדי נקודות נתונים בזמן אמת כדי לעזור למשווקים לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות השיווק שלהם. ניתן לגשת לפלטפורמה דרך דפדפן אינטרנט או אפליקציה לנייד.

5 סיבות לכך שטארווד היא השקעה טובה

Tarwood היא השקעה טובה מכיוון שזו חברה שקיימת יותר מ-30 שנה. הם נמצאים בתעשייה הרבה זמן ויש להם רקורד מבוסס.

Tarwood היא גם השקעה טובה מכיוון שהם נמצאים ב-10 המובילים של יצרני הפלדה בצפון אמריקה. זה אומר שהן אחת החברות האמינות ביותר שיש בכל מה שקשור לייצור פלדה.

בנוסף, לטרווד יש צוות ניהול חזק מאוד. הם מנוהלים על ידי המנכ"ל והנשיא, ג'ורג' פ. ליון, ג'וניור, בעל ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתעשייה ונבחר לאחד מ-25 האנשים המשפיעים ביותר בצפון אמריקה הפלדה" על ידי Metal Business News

Tarwood מציעה גם שירותים רבים ושונים ללקוחות שלהם, מה שנותן להם יותר הזדמנויות לייצר הכנסה.

לבסוף, טרווד צומחת בהתמדה במהלך השנים האחרונות ומגמה זו צריכה להימשך עד 2020 מכיוון שהם השקיעו רבות בטכנולוגיות חדשות כמו ציוד ריתוך רובוטי

טקטיקות Tarvard עבור מסע הפרסום השיווקי שלך

המילה "טארווארד" היא צירופה של "מטרה" ו"ווארד". Tarvard עוסק בשיווק המוצר או החברה שלך לאנשים הנכונים.

חשוב לדעת מי הלקוח שלך, מה הוא רוצה ואיך הוא מתנהג. ככל שאתה יודע עליהם יותר, כך תוכל להתאים את הקמפיין השיווקי שלך טוב יותר לצרכיהם.

Tarvard היא תוכנת אוטומציה שיווקית המסייעת למשווקים לבצע את הקמפיינים שלהם. יש לו הרבה תכונות שעוזרות למשווקים ליצור ולהפיץ תוכן, לנהל לידים ולמדוד את הצלחתם.

אנו יכולים להשתמש ב-Tarvard לניהול מסעות הפרסום השיווקיים שלנו על ידי יצירת חשבון בתוכנה. לאחר יצירת חשבון, נוכל להשתמש בלוח המחוונים של התוכנה כדי לבצע את הקמפיין שלנו. אנחנו יכולים להשתמש בו גם לניהול לידים ולמדידת הצלחת הקמפיין שלנו.

דוגמאות לחברות המשתמשות ב-Tarvard כדי להניע המרות ומעורבות

Tarvard היא פלטפורמת אופטימיזציית המרות המספקת מספר תכונות, כולל בדיקות A/B, מפות חום ופילוח בזמן אמת. הכלים של Tarvard נועדו לעזור למשווקים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם ולספק להם את התובנות הדרושות להם כדי להניע המרות ומעורבות.

תכונת בדיקת A/B של Tarvard מאפשרת למשווקים לבדוק כיצד גרסאות שונות של מודעה או דף נחיתה מתפקדות זו מול זו. את התוצאות של בדיקות אלו ניתן לראות בתכונת מפות החום של Tarvard, אשר מראה היכן אנשים לוחצים על הדף. לאחר מכן, המשווקים יכולים להשתמש בתובנות הללו כדי לבצע שינויים במודעות או בדפי הנחיתה שלהם שיגדילו את ההמרות.

Tarvard היא פלטפורמת שיווק לשיחות הממנפת בינה מלאכותית כדי להניע המרות ומעורבות. זוהי פלטפורמת השיווק לשיחות מונעת בינה מלאכותית הראשונה בעולם, המשתמשת בלמידת מכונה ועיבוד שפה טבעית כדי להבין מה הלקוחות רוצים, איך הם רוצים את זה ומתי הם רוצים את זה.

חברות משתמשות ב-Tarvard למטרות שונות. חלקם משתמשים בו לשירות לקוחות. אחרים משתמשים בו ליצירת לידים או ליצירת תוכן עבור הלקוחות שלהם.

חברות מסוימות משתמשות גם ב-Tarvard ככלי שיווקי כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהן או להניע המרות באתר האינטרנט שלהן.
למידע נוסף בתחום של תרווד ניתן לגלוש לאתר sroolik.co.il

הדרך של Tarvard עובדת היא על ידי ניתוח נתונים ממקורות שונים כמו פלטפורמות מדיה חברתית, אתרי אינטרנט, מיילים וכו', על מנת לקבל תובנות לגבי העדפות, התנהגויות ותחושות של לקוחות כלפי החברה או המוצר.

לאחר מכן הוא עוזר לחברות ליצור מסרים מותאמים אישית המותאמים ללקוחות בודדים בהתבסס על ניתוח הנתונים הזה – ניתן לעשות זאת באמצעות צ'אטבוטים או עוזרים קוליים כגון Siri או Alexa.