איך לגייס עובד וירטואלי מהפיליפינים

לאחרונה שכרתי עוזר וירטואלי וירטואלי חדש שיעשה כמה משימות שונות במשרה מלאה בעסק שלי, ואחת הפלטפורמות הטובות ביותר להעסקת אנשי VA הם VA's שאין להם מספיק עבודה כדי להעסיק אותם במשרה מלאה. אתה יכול למצוא כוח אדם וירטואלי ב- Finder בחמישה שלבים פשוטים: רישום, מקור, מבחן, ראיון עבודה וגיוס עובדים.

עוזר או צוות וירטואלי יוצרים יותר הזדמנויות עבורך ועבור החברה שלך

לקוחות תומכים בנציגים, עוזרים אדמיניסטרטיביים, מנהלי משאבי אנוש, מומחי IT ועוד עזרה וירטואלית יעזרו לך למצוא את ה- VA המתאים לעסק שלך. Hubstaff ריכז רשימה של עוזרים וירטואליים בפיליפינים שיכולים לעזור לך לארגן את לוח הזמנים שלך, להשלים משימות ניהוליות, לבצע שליחויות, למזער משימות חסרות משמעות וחוזרות על עצמן, לאפשר לך להתמקד בפעילויות החשובות ביותר שלך ולהגביר את שביעות הרצון שלך בעבודה.

אם אתה זקוק לעוזר וירטואלי מרוחק או לעוזר אישי מהמשרד בפיליפינים

אל תחפש רחוק יותר מ- Outsourced.ph הידוע. מיקור חוץ הוא שירות גיוס למפעלים קטנים ובינוניים. תמורת תשלום חד פעמי של 495 $, מאתר העובדים הווירטואליים ימצא עד שלושה מועמדים שיתאימו לדרישות תיאור המשרה שלך.

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה, תוכלו לנסות את Fiverr או את אחד מהאתרים הפרילנסרים המובילים האחרים. ההפרדה בין עובדים וירטואליים לשירותי עוזרים וירטואליים אחרים היא דמי הגיוס.

עוזרים פיליפינים וירטואליים עובדים בתעריף שעתי שנקבע על בסיס הכישורים הנדרשים

אתה יכול לשכור עוזר וירטואלי כללי למשך 6 שעות עבור 300 פזו או מטוסי VA מנוסים כגון מנהל מערכת למשך 14 שעות עבור 700 פזו. עובדים פיליפינים הם בעלי השכלה גבוהה, יעילה ויזומה, תכונות בעלות ערך בעוזר וירטואלי.

בעוד שמטה החברה בארצות הברית

עובדיה יושבים בפיליפינים. יש לו צוות של 27 עוזרים וירטואליים פיליפינים במשרה מלאה העובדים בחברה שלו והוא מנהל את התהליך. עוזריו הווירטואליים נעים בין מתכנתים, מעצבים, מנהלי אתרים, כותבים, חוקרים ומנהלי פרויקטים וכלה ב- VA כללי.
עבור מידע על איך לגייס עובד וירטואלי מהפיליפינים יש לגלוש לאתר fillva.com

הערכה כוללת איכות העבודה ערך התקשורת ביקר בעמוד 7 ביקורות עוזר צוואר הבקבוק עוזר צוואר הבקבוק עוזר צוואר הבקבוק עוזר הבקבוקים הווירטואלי עוזר הביקבוק הווירטואלי

הוא מקור של מנהלים ועוזרים אדמיניסטרטיביים העובדים בפיליפינים. ציון כללי איכות ערך התקשורת בעבודה ביקור Page 2 ביקורות VA הצוות המקוון עוזר וירטואלי הינה חברה במישיגן, ארה"ב, וכל עוזריה נמצאים במשרדה המרוחק בפיליפינים.

כאשר אתה מבצע מיקור חוץ

אתה לומד טכניקות חשובות לבניית יחסי עבודה חזקים ויצרניים עם ה- VA שלך. אסביר את היתרונות והחסרונות, כמו גם את 9 הטיפים הטובים ביותר להעסקת עובדים פיליפינים יעילים. פתיחת עסק מסחר אלקטרוני משלך פירושה שאתה חובש הרבה כובעים, וכאשר העסק שלך מתחיל לצמוח, אתה צריך לצמוח כדי שעסק של איש אחד כבר לא יהיה הגיוני.

ישנן שתי תוכניות מחיר פשוטות

Pro ו- Premium (ניתן לבטל מדי חודש אם אתה מוצא מועמד), ואתה יכול לדמיין זאת כדמי גיוס חד פעמיים. רציתי לעשות יותר, וחשבתי לעבוד אחד על אחד עם חברת עוזרים וירטואלית, ואחד מהם ביקש 10 $, 12 $, 15 $ לשעה, וזה היה הנחה, אני בטוח שכן, אבל זה לא היה ככה. זה היה כאילו, אני חושב שיש לי התגלות כי חשבתי שהרבה אנשים מחפשים את זה, ואתה מקבל בחור שעוזר עם חברות עוזרים וירטואליים, שירותי עוזרים וירטואליים, אתרים, דירוג דברים והם עושים את כל זה, אתה חושב שאתה צריך להיכנס לאינטרנט ולקבל גישה לעובדים, ובסופו של דבר אתה מחפש פרס טוב עבור בחור, סמן אותו בשניים או שלושה איקסים.

אם אתה מודאג ממעקב אחר שעות העוזרים הווירטואליים שלך

ל- OnlineJobs.ph יש תכונה בשם Timeproof שעוקבת אחר זמן הכניסה שלהם ומצלמת צילומי מסך מהמסכים שלהם. בנוסף לעוזר וירטואלי ייעודי, Woodbows מציע לך מנהל חשבונות ייעודי כדי שיוכלו לנהל עבורך את העוזר הווירטואלי שלך ולספק כלים למעקב זמן כמו רופא זמן אם אתה רוצה לחפש.

דילוג לתוכן