לבחור את הקוסמטיקאית שלך

אם יש לך תשוקה לשיער, איפור וסגנון, או אם אתה רוצה לגרום לאנשים אחרים להרגיש טוב עם עצמם, שקול קוסמטיקה כאופציה בקריירה. 

כדאי לדבר עם המספרה עצמה אם טרם קיבלתם החלטה

מכיוון שחלק מהסלונים מציעים טיפולי הנחה כדי להבדיל אתכם מהתחרות, או לתת לכם טעימה שתעזור לכם בבחירת מכון יופי. התחל במספרה ובדוק אם תוכל למצוא סטייליסטים עצמאיים אחרים שיבקשו ממך את שירותיהם.

אפשרות נוספת שתוכלו לעשות

היא לבדוק לפני שמזמינים התייעצות האם המספרה מציעה מניקור, פדיקור, גבות ושירותים דומים, כך שתוכלו לשבת במקום בו הם יראו אתכם ואת עבודתם. לאחר שתמצא את המספרה במספרה, התקשר אליו לבדוק אם יש לו עצות. הסבירו מה עליכם לעשות ומה יש בשיערכם והם בהחלט יכולים להנחות אתכם לעבר המספרה שתענה על ציפיותיכם.
לעוד פרטים בנושא מומלץ לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

אם אתה רואה זר אקראי עם תספורת נהדרת, החמיא לו או לה ובקש את שם המספרה. אם ראית ילדה או גבר מדברים על שיערך על שער השיער, עצור וברך אותם, שאל לאיזה סלון הם הלכו ובירך אותם.

אם אתה כבר בסלון ולא מכיר את הצוות, בקש מפקיד הקבלה להמליץ עליך. קרא את הביוגרפיה של הסטייליסט באתר הסלון (אם זמין) וקרא גם את הצהרת המשימה של הסלון. זה יכול לעזור לך להחליט איזה סלון או סטייליסט מתאים לך.

אם יש לך מערכת יחסים טובה עם הסטייליסט שלך

כדי לקבל מושג איזה מראה אתה רוצה ליום הגדול שלך, שאל את הסטייליסט שלך אילו תמונות להביא ואילו תמונות להביא. בעמודי הפייסבוק של הסטייליסטים תמצאו תמונות של המראה שלדעתכם אפשרי, כמו גם בחשבונות המדיה החברתית שלהם.

כדאי לכם לקיים קשר פתוח וכנה עם המספרה שלכם ולא לפחד להביע את דעתכם , גם אם הם לא מסכימים איתך.

אם אתה לא רוצה לסמוך על מזל לבד ורוצה לדעת איך לבחור מספרה טובה

כדי לוודא שאתה מקבל את מראה החלומות שלך, המשך לקרוא לקבלת טיפים שימושיים וברר בעצמך! שתף את מחשבותיך לגבי בחירת מספרה טבעית בתגובות למטה או בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט או כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת.

כדאי לבדוק את מוצרי KB PURE להתרשמות נוספת

האם מעצב שמעצב מצפה להשיג לקוחות לעזוב את המספרה

כדי לשכוח מתשומת ליבם? אם אינך יכול לקבוע פגישה לזמן שמתאים לך, סטייליסטים טובים תמיד טובים בסוף השבוע. שבת הם תמיד היום העמוס ביותר בסלון, אז אם אתה רוצה דברים מהודרים ורוצה להיות בטוח שאתה שואל איפה לעשות את השיער שלך, נסה ליצור אפליקציה משחות במהלך השבוע. לפני כמה שבועות אחד מחברי הסתפר באותו סלון עם קהל לקוחות עסוק מאוד, ושכחתי.

אם אתה יודע שיש לך הרבה שיער, יידע את הסטייליסט כדי שיוכל לשריין לך קצת יותר זמן. מכיוון שאין מספרות טבעיות רבות, אני לא מקבל הפניות כלשהן. שאלתי את חברתי על החוויה שלה, אז החלטתי לבקר.

אם הסלון שלך חולם שיהיה לך סלון מלא בקוסמטיקאיות מיומנות

כדאי לך לשקול לעבוד עם צוות מוסמך. אם אתה לא רוצה ללכת לסלון, אתה צריך למצוא סטייליסט שיבוא אליך. תוכלו גם לשקול אם הסלון שלכם יהיה מופע יחיד או האם תעסיקו סטייליסטים נוספים. אני ממליץ לך להקדיש זמן לפגישה עם הסטייליסטים במכון היופי שאתה שוקל. המספרות שאתה מעסיק קובעות את הטיפולים, הסגנונות והמראה שאתה יכול להציע ללקוחותיך. אז כדי לשפר את האסתטיקה של הסלון שלך, המספרה שאתה שוכר צריכה להיות מסוגלת להציע ללקוחות שלך מיומנויות מגוונות. אם יש לך את החלום לפתוח יום אחד סלון משלך, כדאי לך לבחור מומחיות בה תרצה לפתוח סלון, כגון שיער, איפור או ציפורניים.

דילוג לתוכן