משכנתא לדירה חדשה

קבל הצעת משכנתא בחינם עבור בית בן 12 יחידות יחידות בקייזר או בסאלם. קבל הצעת משכנתא בחינם לשנתיים על דירה חדשה בסאלם, אורגון, או קבל הנחה של 1,000 דולר בבקשה הראשונה שלך להלוואת דירה.

הלוואות לבית FHA הן משכנתאות המאפשרות לכסות את עלות בניית הבית מאפס. המכונה בדרך כלל הלוואה לבית, אתה יכול לבנות בית בהלוואת FHA, וזה זול יותר ממשכנתא רגילה.

בהלוואות מבוטחות FHA תוכלו למחזר את המשכנתא הראשונה שלכם במקביל ולשלב את עלות ההשבחה למשכנתא חדשה

כדי לנצל את שיעורי הריבית הפוטנציאליים הנמוכים יותר, אתה יכול לממן מחדש את כל ההלוואות המחודשות הקיימות, כולל המשכנתא הביתית הראשונה, על ידי לקיחת מזומן למימון מחדש של המשכנתא הראשית לבית, ולאחר מכן ללוות יותר כסף לצורך לקיחת הלוואה לבית FHA לבית השני שלך, או אפילו למשכנתא שנייה. הם יכולים גם לבצע מימון מחדש של מזומנים על משכנתא ראשית וביתית בו זמנית.
לעוד פרטים אודות משכנתא לדירה חדשה כדאי לבדוק כאן: contact.org.il

אם הכספים שלך אינם מאפשרים לך לשלם מקדמה לבית שני כשאתה מוכר את הבית הראשון שלך

תוכל לשקול הלוואת גישור. הרעיון הוא לקחת הלוואה לזמן קצר על הבית הקיים שלך כדי לשמש כבטוחה להלוואת בית חדשה של FHA למשכנתא הביתית השנייה שלך, ואז להחזיר אותה ברגע שנמכר הבית הנוכחי שלך. בכפוף להלוואה, המשקיע החדש קונה את הבית הנתון למשכנתא הישנה שלך ואינו מחזיר את ההלוואות.

לטענת גונגורה ובראון

ניתן להחזיר את המשכנתא מבלי שיהיה לך משכנתא קיימת. כבונוס נוסף, כאשר הבית שלך נבנה מחדש, אתה יכול לשלם יותר מדי את התשלומים החודשיים שלך, לבצע את התיקונים בעצמך, לגור בבית החדש שלך כמה שנים ואז להעביר אותו לשנה-שנתיים הקרובות.

אם יש לך מקדמה קטנה

תוכל לקבל הלוואת FHA, מה שאומר שתצטרך לשלם עבור ביטוח משכנתא פרטי (PMI). אם אין לך מספיק כדי לשלם את החוב או אם המלווה שלך לוקח 10 אחוזים או 3 אחוזים, תוכלו להכיר טוב יותר את היתרונות של משכנתאות אישיות וביטוחים, המכונים גם PMI, על פי גונגורה ובראון.

חלק מהמלווים, כמו ה- FHA, יעריכו את ביטוח המשכנתא כסכום חד פעמי וישלבו אותו בסכום ההלוואה, הם אומרים.

אתה יכול לעשות זאת באמצעות מחשבון משכנתא

אך עליך גם להכניס ארנונה וביטוח לאומדן שלך. במובן זה, מומלץ לפנות לבנק, המלווה או מתווך המשכנתאות רק כדי לדעת אם אתה זכאי למשכנתא. אתה יכול לבקש מהמלווה שלך לזכות אותך בהלוואה, אך מוטב שתממן מחדש משכנתא שנייה, בחר במשכנתא FHA או שוחח עם מתווכי המשכנתא שלך. מכתב זה יכול גם לעזור לך למצוא מלווה שיעבוד איתך כדי להשיג את הריבית המתאימה ביותר לצרכיך.

איפה תהליך המשכנתא לבית חדש

איפה זה בדיוק כמו המשכנתא לתהליך מכירת בית מחדש? הבדל אחד הוא שמלווים, על מנת לאשר הלוואת דירה, לוקחים בחשבון מידע איכותי יותר כדי לנסות להבין את מצבך הכלכלי, כגון הכנסותיך, מצבך התעסוקתי, רמת ההשכלה וגורמים אחרים. בעת הגשת בקשה להלוואת דירה, המלווה יבדוק האם אתה זכאי למשכנתא, כמה אתה יכול ללוות ואיזה שיעור תשלם. חלק מהמלווים דורשים הערכת שווי על מנת להבטיח שסכום ההלוואה אינו עולה על ערך הבית שלך. אם השלמתם את הבית מוקדם מהצפוי או פשוט עליכם לעבור לבית החדש שלכם להמרת הלוואת דירה למשכנתא (או שעברתם הביתה עם הלוואת דירה), עליכם להתייעץ עם עורך הדין הנדל"ן שלכם לפני המעבר לבית זה. .

הלוואות CMBS (המכונות גם הלוואות צינורות) הן סוג של מימון מסחרי שניתן להשתמש בו לרכישת בנייני מגורים

אם ברצונך להתקדם בקניית בית משותף, עליך לבדוק עם מלווה לאומי המציע הלוואות של עד 2.5 מיליון דולר. הלוואת מאזן לדירה היא הלוואה מבנק, כמו משכנתא, כרטיס אשראי או איחוד אשראי, בה תוכלו להשתמש לרכישת פיתוח מגורים. הלוואת CMBS, המכונה גם הלוואת צינורות, מכיוון שהיא משמשת למימון רכישת בית חדש, ולא הבניין עצמו.

דילוג לתוכן