תחפושות לפורים לבנות

בעוד שבתיאוריה אני יכול להרשות לעצמי חליפות אופנה שנרכשו בחנות עבור הבנים שלנו (פרד, 2 1/2 ומיילס, 5 1/2), החלטתי לקחת את המיטב מילדותי הצנועה ולמצוא יופי, ערך , והפשטות בהם. לחיים שלי. בין אם אתם חובבי תחפושות פורים מסורתיות או נותנים לילדים שלכם לבחור בעצמם, יש לנו רעיונות לתחפושות לפורים שיתאימו לכל המשפחה.

הנה כמה טיפים מה ללבוש

איפה אפשר למצוא בגדי פורים ואיך לתפור אותם. לפורים יש הרבה מנהגים נפלאים, כולל לבישת תחפושות. הכנו תחפושות לפורים למבוגרים ולילדים, כך שתוכלו למצוא תחפושות קבוצתיות מתאימות או לעשות קצת רעש ליצירת קונפליקטים מרהיבים.

אנו מקווים שתהיה לכולכם חופשה נהדרת

ונעזור בשמחה להוסיף את האלמנט החגיגי הזה לתחפושת שלכם. אתם מוזמנים לשתף את רעיונות התחפושות המשפחתיות שלכם בתגובות למטה, אשמח לראות את התמונות שלכם. אם אתם מחפשים רעיונות לשחרר את היצירתיות שלכם, בדקו את התחפושות הללו, שבהחלט תוכלו להכין בעצמכם.

תראה

הכנת תחפושות משלך יכולה להיות עבודה משעממת, אבל היא גם יכולה להיות מהנה ומרגשת. אנו יכולים לומר לך שלהכנת תחפושת בעצמך היא קלה מאוד. במקום לקנות חליפה ארוזה מראש, לשכור משהו יקר או להסתפק בשמלה של השנה שעברה, שקלו להכין חליפה משלכם.

אתה יודע שחליפות עשה זאת בעצמך טובות יותר מחליפות קניות בחנות ואתה רוצה לוודא שיש לך חליפה נהדרת ללבוש למסיבת פורים שלך

כל מה שאתה צריך כדי להכין את התחפושת המהנה הזו הוא בגד ים עירום (מושלם בשבילך), קיסוס מזויף ותפוחים מזויפים קטנים (לכיסוי ראש). כדי להחיות את התחפושת המהנה הזו, קחו מחבט בייסבול, נעלי פלטפורמה שחורות ושמלה צהובה זורמת… וסיימתם. ישנן דרכים רבות ליצור את התחפושת הזו: אתה יכול להשתמש בקירוגאמי (סרבל בעלי חיים) אופנתי, להשתמש בפיג'מה לבנה, או להדביק את בטנת הבואה או המריבה הזמינה בכל חנות יצירה לסווטשירט לבן כדי ליצור את בסיס התחפושת.

החליפה הזו יכולה להיות גם קופסת צדקה, פשוט שחררו את תוויות המזון וקשטו בעברית או בלוגו הצדקה האהוב עליכם במקום. אם אתה אוהב פנטזיה, אתה יכול גם למלא את החלק התחתון של החליפה ולאבטח אותה עם סיכות או סרט דביק.

כל מה שאתה צריך זה סרבל לבן או חליפה לבנה לגמרי עם קפוצ'ון וכתר

שניתן לעשות מקרטון או נייר. פשוט תלבש את כל הלבן ומצא סינר שאתה יכול לכתוב עליו "פרוגרסיבי". לבשו חולצת פסים, תכשיטים גדולים (כולל עגיל חישוק גדול), איפור וסרט לראש.

קשרו את הצדדים הקצרים של הכרטיס יחד כך שתוכלו לענוד אותו מעל הראש וללבוש את הדגל מלפנים ואת הדגל מאחור

בדומה לתחפושת דגל ישראל, ניתן לקשט את שני חלקי הקרטון בסמלי פורים ולקשור אותם ללבישה מלפנים ומאחור. הוסף גליל מגבות נייר המחובר לכתף שלך כ"ידית" וגם אתה יכול להפוך לגוג פורים.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של תחפושות לפורים לבנות מומלץ לבקר באתר tahposet.co.il

מחוץ לתחום גיבורי העל

תחפושות נערים פופולריות כמו חליפות עבודה ותחפושות לחיות מחמד הן עוד רעיון נהדר לתחפושת פורים. תחפושות גיבורי על לבנים תמיד פופולריות ויש להן שימושים רבים מחוץ לפורים. רעיונות אחרים לתחפושות למבוגרים בפורים כוללים זיכיונות פופולריים כמו מלחמת הכוכבים וסרטי דיסני. בין אם אתה בהצגה ובין אם לא, תחפושות פורים מסורתיות הן המועדפות ללבוש לרגל האירוע.

המלך אחשוורוש

המלכה ושתי, אסתר, אמן ומרדכי הם חלק מהרעיונות הפופולריים ביותר לתלבושות פורים מסורתיות, גיבורי הסיפור הזה. התחפושות שנעשו עבור המלך והמלכה של הסיפור הזה דומות מאוד לאלו שאתה לובש בליל כל הקדושים. אצל אסתר בוחרים בסגול, וכשמדובר בהמן מתחפשים לרועה צאן. אבל פורים הוא גם זמן לדימויים לא שגרתיים שחוגגים צבע וזוהר.

כמו כן

הישאר מעודכן ל-Hayvine כדי ללמוד עוד על תחפושות פורים מסורתיות, תחפושות זוגות פורים, רעיונות לתחפושות פשוטות לילדים ולמבוגרים. אל תשכחו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלנו לעוד רעיונות לחג וסרטון חי עם טיפים לעיצוב תחפושות. בניגוד לתחפושות הליצנים השחוקות של נעוריכם, תחפושות בנושא משפחתי ומשלוח מנות תואמות (אוכל לחברים) מהוות פורקן ליצירתיות ובוודאי יעלו חיוך ביום המאושר הזה.

זה לא מקרי שהסנדלר הולכת יחפה

דבורה מתעסקת בתחפושות בנושא משפחתי, והמתבגרת שלה אפילו מוצאת דרך להפוך את בחירתה לשיא. ג'יימי והמשפחה לבושים יחד כרצי מרתון בשנת 2020 יבדקו את כל התלבושות המשפחתיות שלה ברגע האחרון. והיום… אני מקווה לעשות את זה אפילו יותר כיף עם 10 רעיונות התחפושות החדשניים האלה לנשים שהופיעו בהיסטוריה ובקולנוע ברחבי העולם. כל אחד מהרעיונות הבדיוניים/התיעודיים הללו מתערבב במהירות עם מספר חומרים, ניתן להתאמה אישית לפי ראות עיניכם, וכל אחד מהם דורש רק כמות מינימלית של גריז מרפקים.

דברים שלא גרמו לקטן שלך לזרוח בשנה שעברה יכולים להפוך פתאום למקור השראה לתחפושות שאפילו לא חשבת עליהם. חליפות ואביזרים הם תוספות פשוטות להחיות את היום שלך ולהפוך אותו לחגיגי יותר.

בנוסף

התחפושות ייראו גמורות רק אם תרכשו את האביזרים, אז הקפידו להשאיר עבורם תקציב. למרות שהם לא "גיבורי על" מבחינה טכנית, אנחנו כן מציעים תלבושות לדמויות אחרות בעלות תכונות הרואיות, כמו מריו ולואיג'י, ועוד רבים אחרים שיהפכו את חגיגת הפורים שלכם לכשרה לחלוטין. מסורות כוללות הכנת סלסלות מתנה של פינוקים טעימים לחלוקה עם חברים, לעורר גולשים או אנשים סוערים, והשתתפות במצעד תחפושות. תחפושות פורים אינן זמינות בחנויות המיינסטרים כי הן מייצגות נישה מיוחדת.

דילוג לתוכן